افتتاح چهار پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در سوسنگرد

عصر جنوب: شهردار سوسنگرد از افتتاح چهار پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در این شهر خبر داد.

 

سعید عوده زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته با توجه به هفته دولت و ولادت حضرت معصومه چهار پروژه عمرانی را افتتاح می کنیم. اولین پروژه احداث فاز دوم سیستم آبیاری تحت فشار با آب خام به طول چهارهزار متر با لوله های پلی اتیلن به منظور آبیاری ده هکتار از پارک های شهر بوده که اعتبار کلی این پروژه شامل ایستگاه، خطوط اصلی و فرعی شبکه آن بالغ بر بالای یک میلیارد تومان است.

وی افزود: دومین پروژه اصلاح و بهسازی میدان اتحاد شامل زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر صد میلیون تومان و پروژه بعدی نیز افتتاح فاز اول زیرسازی و آماده سازی خیابان های تکریم سه، چهار و پنج و خیابان ۱۶ متری  شامل: خاکبرداری ، لجن برداری، خاکریزی و کوپال ریزی (عملیات آماده سازی) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است.

شهردار سوسنگرد تصریح کرد: آخرین پروژه ای که روز گذشته افتتاح شد احداث بهسازی و پیاده رو کوی ابوذر شامل: سیستم روشنایی و مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال است.

عوده زاده در ارتباط با برنامه های اجرایی برای آینده شهر سوسنگرد گفت: با توجه به وجود منطقه ۱۰۶ و ۱۱۲ هکتاری که فاقد هرگونه آماده سازی و زیرسازی می باشند بنا داریم با توکل بر خدا عملیات اجرایی معابر اصلی و خیابان های دسترسی را شروع کنیم. اعتبار این پروژه بالغ بر دو میلیارد تومان پیش بینی شده است که در صورت تخصیص آنها را به بهره برداری می رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی را انجام دادیم تا پروژه ادامه دیوار ساحلی و ساحل سازی کوی آلبوجلال شمالی را به طول ۲۰۰ متر شامل احداث دیوار ساحلی، خاکبرداری و خاکریزی و احداث فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال را اجرا کرده و به بهره برداری برسانیم.

شهردار سوسنگرد عنوان کرد: پروژه شروع فاز اول برنامه مسقف کردن بازار مرکزی شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین ساماندهی آرامستان کوی ابوذر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان را نیز در صورت تامین اعتبار اجرا می کنیم.

عوده زاده اذعان کرد: با توجه به اینکه مردم این شهر بیشتر کشاورز هستند لذا بازدهی منابع مالی پایدار در شهر ضعیف بوده و توسعه جدید شهر سبب شده تا مشکلات عدیده ای از جمله بحث آماده سازی ، آسفالت را داشته باشد از مسئولان استان و شهرستان انتظارمی رود که از منابع مختلف به شهرداری ها کمک کرد.

وی در پایان گفت: از تمامی مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر و نماینده مجلس که در افتتاح این پروژه ها با ما همکاری کردند صمیمانه سپاسگذاریم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.