دادستان جدید هندیجان معرفی شد

عصر جنوب: با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان خوزستان دادستان جدید هندیجان معرفی شد.

قائم مقام مدیرکل دادگستری استان خوزستان در جلسه تودیع و معارفه دادستان جدید شهرستان هندیجان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: کریمی بعنوان دادستان جدید شهرستان هندیجان معرفی می گردد و از زحمات و خدمات عبدالمطلب علیزاده روشن، تقدیر و تشکر می کنم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سید روح الله صباطبایی در ادامه افزود: از دادستان جدید خواستار این هستیم که اتاق وی بر روی همه مراجعین باز باشد، دادستان یعنی کسی که مردم بتوانند براحتی با وی دیدار کنند و در دسترس آنها باشد و مشکلات خود را بیان کنند و اگر جایی حقی از حقوق مردم تضییع شد چه اداری، شرکتی و یا حتی خود دستگاه قضایی، باید دادستان گره گشایی بکند.
رئیس دادگاه های تجدید نظر استان خوزستان تصریح کرد: کسی که سمت دادستانی را می پذیرد وکیل مردم است و باید در اختیار و در دسترس مردم باشد و کریمی دادستان جدید هندیجان از این روحیه برخوردار می باشد و وقت خاصی برای کار کردن نمی شناسد و سبب علاقه مندی همه شما شهروندان  هندیجانی و مدیران و مسئولان دستگاه قضایی خواهد شد.
قائم مقام مدیرکل دادگستری استان خوزستان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی تا جایی که قوانین اجازه بدهند تعامل  و همکاری با دیگر دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی دارد اما نباید برخی ها مماشات را تعامل تعریف کنند.
وی تاکید کرد: یعنی اگر جایی به حقوق عمومی تجاوز شد دادستان وظیفه دارد بدون تعارف با کسی برای حقوق جامعه قیام کند و معترض فردی شود که به حقوق عمومی تجاوز شده است.
طباطبایی بیان کرد: ما از دادستان جدید هندیجان تقاضا داریم که در امور قضایی با احتیاط و با حفظ حقوق شهروندی و حفظ حرمت انسان های مؤمن که دارای ارزش زیادی هستند برخورد کنند.

لازم بذکر ا ست که در این جلسه علی افتخاری معاون قضایی مدیرکل دادگستری استان نیز حضور داشت.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.