۲۳ جوان خوزستانی به پانزدهمین مسابقه ملی مهارت کشور راه یافتند

 

عصر جنوب: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان از راهیابی ۲۳ نفر از جوانان خوزستان به پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور خبر داد.

 

ˈ رحمان قلاوندˈ اظهار داشت: پانزدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل ۲۰۱۵ از نهم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری دراستان البرزبرگزار می شود که ۲۳ جوان خوزستانی انتخاب شده از استان خوزستان در این ماسبقه شرکت می کنند.

 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان بیان داشت : سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت ( WSI )،متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه می باشد.

 

وی خاطرنشان ساخت: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان ،معرفی آموزش های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان، بنگاه های اقتصادی، صنایع وصنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات مهارت است.

 

قلاوند درخصوص تسهیلات اعطایی به برگزیدگان مسابقات ملی مهارت بیان داشت: اعطای مدال، لوح تقدیر، استفاده از برگزیدگان به عنوان مربیان آموزشی، معرفی به بنیاد ملی نخبگان و سایر حمایتهای مادی و معنوی برای جذب، حفظ و نگهداری آنها به عنوان نخبگان مهارتی کشور از جمله تسهیلات اعطایی به برگزیدگان مسابقات مهارت است.

 

لازم به ذکر است؛ برگزیدگان نهایی چهاردهمین و پانزدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی درچند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.