مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان تمدید شد

عصر جنوب: مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های خوزستان تا هشتم شهریور ماه خبر داد.

پیمان کاظمی نژاد اظهار کرد: قرار است ۲۰۱ نفر در شهرداری های شهرهای جدید خوزستان با برگزاری آزمون در تاریخ ۲۱ شهریور ماه سال جاری استخدام کنیم. برای قبولی در آزمون سه برابر ظرفیت اعلام می کنیم ولی بعد از انجام مصاحبه همان تعداد ظرفیت نهایی جذب می شوند.

وی افزود: در ابتدا قرار بود متقضایان از تاریخ ۲۹ مرداد تا چهارم شهریور در سایت استانداری اقدام به ثبت نام کنند که به دلیل استقبال و عدم آگاهی برخی از مردم مهلت ثبت نام را تا هشتم شهریور ماه تمدید کردیم.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: آزمون تحت نظر کامل حراست استانداری برگزار شده و افراد با داشتن مدرک دیپلم تا فوق لیسانس می توانند در این آزمون شرکت کنند.

کاظمی ن‍ژاد عنوان کرد: برای افراد بومی که در آزمون شرکت می کنند ضریب ۱۵ را در نظر گرفته و برای افرادی که به صورت پیمانی و قراردادی سابقه کار در شهرداری را داشتند به ازای هر سال کار ضریب ۱/۰۳ ( یک و سه صدم) را در نظر گرفته ایم. ۳۰ درصد کل ظرفیت متعلق به سهمیه ایثارگران است.

وی عنوان کرد: تعداد ۱۶۳ نفر از ظرفیت پست های این استخدامی مختص مردان و ۱۳ نفر خاص زنان بوده و ۲۵ نفر نیز میان زن و مرد مشترک هستند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در پایان گفت: استخدام شهرداری بدون مجوز غیر قانونی است در حقیقت هیچ شهرداری بدون مجوز از استانداری و مدیریت شهری حق جذب نیرو را ندارد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.