ساخت ۱۵۵ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز خوزستان

عصر جنوب: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز خوزستان از ساخت ۱۵۵ واحد مسکونی توسط این انجمن در سطح استان خبر داد.

فریدون جهان‌بین در حاشیه آئین کلنگ‌زنی ساخت مجتمع ۱۲ احدی شهرک قائم آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۴۲ واحد در دزفول به اتمام رسیده است.

وی افزود: همچنین ۱۳ واحد مسکونی در شوشتر، ۳۰ واحد در شوش، ۱۸ واحد در بهبهان، ۴۰ واحد در اهواز(۹۰ درصد پیشرفت) و ۱۲ واحد نیز در شهر آبادان احداث می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز خوزستان با اشاره به فعالیت پنج ساله این انجمن در استان اضافه کرد: سعی داریم تا پروژه‌های یاد شده را با کمک و حمایت دولت در موعد مقرر یک تا یک سال و نیم به اتمام و در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم.

جهان‌بین تصریح کرد: بر اساس برنامه ای مدون، مشخص و راستی آزمایی، واحدهای احداث شده به افراد نیازمند همچون افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: در بحث توسعه ساخت و سازها در استان خوزستان نیز ساخت ۶۲ واحد در بهبهان و ۱۴۴ واحد در اهواز را نیز در لیست برنامه کاری خود داریم.

این مدیرعامل در پایان از خیرین استان خوزستان خواست تا ضمن همراهی و حمایت از این انجمن در زمینه کمک به رفع مشکل مسکن افراد نیازمند که تعدادشان نیز در استان کم نیست، اقدام کنند.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.