آقاجری: انتصاب نجفی در وزارت علوم تقابل با مجلس است/مهدی هاشمی متهم است انتظار نداریم کیفرخواست را بپذیرد

عصر جنوب: حبیب آقاجری اظهار داشت:انتصاب اقای نجفی کار خوبی نبود و اعلام اینکه ما همان راه فرجی دانا را خواهیم رفت همه و همه نشان از این است که این اقدام برای مقابله با مجلس صورت گرفته است ما از دولت می خواهیم در این شرایط حساس جای تقابل به دنبال تعامل با مجلس باشد.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب در خصوص  انتصاب نجفی بعنوان سرپرست وزارت علوم کار اظهار داشت:ما انتظار نداشتیم چنین انتخابی صورت گیرد و از رئیس جمهور می خواهیم این مسئله را اصلاح کند.

وی ادامه داد:از اقای روحانی می خواهیم کسی را انتخاب کند که برای سرپرستی وزارت علوم صلاحیت داشته باشد نه کسی که چندی پیش برای وزارت آموزش و پرورش از مجلس رای اعتماد نگرفت.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان گفت: انتصاب اقای نجفی کار خوبی نبود و اعلام اینکه ما همان راه فرجی دانا را خواهیم رفت همه و همه نشان از این است که این اقدام برای مقابله با مجلس صورت گرفته است ما از دولت می خواهیم در این شرایط حساس جای تقابل به دنبال تعامل با مجلس باشد.

حبیب آقاجری در خصوص اظهارات وکیل مهدی هاشمی گفته که وی حتی یک خط از کیفر خواست را هم قبول ندارد اظهار داشت: معلوم است کسی که مجرم است و آن کارهای خلاف را مرتکب شده است انتظار هم نمی رود کیفرخواست را بپذیرد.

وی افزود:با توجه به اینکه موضوعات این پرونده منتشر شده است خلاف هایی که صورت گرفته واضح و آشکار است اگر تابع قانون بودند که آن کارها را نمی کردند قانون شکن هیچ گاه به قانون تمکین نمی کند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.