پیش بینی هوای استان/ افت دما و بارش باران و رعد و برق در خوزستان از فردا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا، چهارشنبه با ورود یک سامانه ناپایدار به استان، شاهد افزایش ابر و بارش رگبار و رعد و برق در آسمان خوزستان خواهیم بود.

 

علیرضا غلامپور اظهار کرد: بررسی نقشه​های پیش​یابی در سطح زمین و سطوح فوقانی جو، ورود یک سامانه ناپایدار به استان از فردا چهارشنبه، نشان می​دهد که به تدریج افزایش ابر و از اواسط همان روز، بارش رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات شرقی و همچنین دامنه زاگرس را سبب می​شود.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا قسمتی ابری از فردا به تدریج با افزایش ابر و در بعضی ساعات توأم با وزش باد همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش​بینی می​شود.

 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین از روز پنج​شنبه (۱۸ دی​ماه) تا شنبه هفته آینده نیز شاهد افت محسوس دما در استان خواهیم بود.

 

غلامپور افزود: در شبانه​روز گذشته، گتوند با ۲۲ و بستان با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شدند. دمای هوای اهواز نیز امروز حداکثر به ۲۱ و حداقل فردا صبح به ۸ درجه سانیگراد خواهد رسید. در ۲۴ ساعت گذشته نیز در دهدز و لالی بارندگی به میزان ۰٫۸ میلیمتر گزارش شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.