ظرفیت تلفن همراه در خوزستان به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک رسید

عصر جنوب: مدیرکل مخابرات استان خوزستان گفت: ظرفیت تلفن همراه در استان خوزستان با ارتقای زیرساخت های مخابراتی از سه میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک رسید.

ˈعبدالکرم آرماتˈ روز سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های توسعه ای مخابرات آبادان در مرکز مخابرات امام خمینی(ره) این شهر به اجرای پروژه های نوسازی شبکه تلفن همراه اول در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود: ظرفیت مشترکین شبکه تلفن همراه اول با اجرای این پروژه ها افزایش یافته و امکان استفاده از نسل سوم تلفن همراه ۳G در منطقه فراهم می شود.


مدیر کل مخابرات استان خوزستان با اشاره به امکان استفاده مشترکین از پهنای باند بیشتر با اجرای پروژه نوسازی شبکه تلفن همراه اول اظهار کرد: مشترکین تا یک ماه آینده می توانند پهنای باند مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی فراهم شدن زیرساخت های لازم برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه در استان خوزستان را یادآور شد و افزود: این پروژه ها باعث ارتقای سطح کمی و کیفی بهره مندی مشترکین همراه اول در استان خوزستان می شوند.

آرمات جایگزینی تجهیزات سوئیچ ۵۵ سایت BTS تلفن همراه اول باند ۹۰۰ و جایگزینی تجهیزات سویچ ۲۹ سایت BTS تلفن همراه اول باند یکهزار و ۸۰۰ را از طرح های اجرای شده برای نوسازی کامل شبکه همراه اول در آبادان عنوان کرد و گفت: دیگر طرح های اجرا شده شامل جایگزینی یک دستگاه سوئیچ BSC تلفن همراه، افزایش ۵۰ درصدی حداکثر تعداد مکالمات همزمان از یک سایت BTS تلفن همراه و افزایش ۴۰۰ درصدی پهنای باند اینترنت قابل دسترسی سیم کارت تلفن همراه از ۶۴ به ۲۵۶ کیلو بایت برثانیه می باشند.

وی اضافه کرد: ۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از سوی شرکت مخابرات ایران برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

مدیر کل مخابرات استان خوزستان با اشاره به افزایش پهنای باند و امکان استفاده از نسل جدید تلفن همراه در آبادان و خرمشهر افزود: مسوولان شرکت مخابرات به این دو شهر نگاه ویژه ای دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین، بهره برداری از ۵۱ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان آبادان در هفته دولت را یادآور شد و گفت: افزون بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

ˈعزیزاله شهبازیˈ بهره مندی سریع مردم از پروژه های افتتاح شده در هفته دولت را از ویژگی های این پروژه ها خواند و افزود: ۵۱ پروژه از ۱۴۰ پروژه پیشنهادی به فرمانداری آبادان قابلیت لازم برای بهره برداری را داشتند.

امام جمعه آبادان نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت تدبیر و امید فضای امنی را از نظر روحی و روانی در جامعه حاکم کرده است.

حجت الاسلام ˈعلی ابراهیمی پورˈ با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه از سوی غرب علیه ایران افزود: دولت تدبیر و امید با تمام توان در حال خدمتگزاری به مردم است.

وی ایجاد روحیه امید و خود باوری را از اهداف دولت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای مناسبی برای شنیدن درد و دل های مردم فراهم شده است.

امام جمعه آبادان افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان خدمات و عملکرد یکساله دولتمردان به مردم است.

سه پروژه عمرانی و آموزشی نیز روز گذشته(دوشنبه) به مناسبت هفته دولت با حضور ˈفرج اله خبیرˈ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در اروندکنار به بهره برداری رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.