۳۰۴ انشعاب آب و فاضلاب در شادگان واگذار شد

عصر جنوب: رئیس اداره آب و فاضلاب شادگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۴ فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهر واگذار شده است.

مرتضی رنجبر اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۱ انشعاب آب و ۱۶۳ انشعاب فاضلاب بوده که در نقاط مختلف شهر به شهروندان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه، انشعابات غیرمجاز بخشی از هدر رفت آب را شامل می‌شود که نیاز به ساماندهی دارد، افزود: در راستای بهینه‌سازی مصرف آب از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۴۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در نقاط مختلف شهر شناسایی و جمع‌آوری شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شادگان عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار متر توسعه شبکه با هدف رفع افت فشار در سطح شهر به‌منظور برخورداری مشترکان خدمات آب شهری و همچنین بیش از یک‌هزار و ۶۱۴ متر ترمیم و اصلاح شبکه با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و جلوگیری از آلودگی آب انجام شده است.

رنجبر با تاکید بر اینکه در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۳۸۴ مورد تعمیر انشعابات و دارای نشتی در سطح شهر توسط آبفای شادگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات‌رسانی بیشتر اداره آبفای شادگان به‌منظور تامین و توزیع عادلانه آب شرب برای سایر شهروندان را فراهم می‌آورد، بیان کرد: در همین راستا اداره آبفای شهری برای ساماندهی اینگونه اشتراک‌ها نهایت همکاری و مساعدت را به کار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.