۱۲۸پروژه توزیع برق در خوزستان بهره برداری شد

عصر جنوب: مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از بهره برداری ۱۲۸پروژه توزیع برق در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

ˈاسدا… اسدیانˈ اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها که در ۲۳ شهر اجرا شده وضعیت برق مطلوب تر و ضریب خاموشی های ناخواسته کاهش می یابد.

وی گفت: ۵۴۴ دستگاه انواع مختلف ترانس نصب شده که بیشترین آن مربوط به شهرستان آبادان با ۲۶۱ ترانس بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان افزود: ۱۴۳هزار و ۱۶۴متر شبکه فشار متوسط و ۱۷۰ هزار و ۵۰۴ متر شبکه فشار ضعیف در پروژه ها به کار رفته است.

اسدیان اظهار کرد: در بخش روشنایی معابر نیز سه هزار و ۴۶۱ دستگاه چراغ روشنایی به همراه تجهیزات و شبکه های مورد نیاز آن نصب شد.

مدیر عامل توزیع برق خوزستان اضافه کرد: این پروژه ها در شهر ها و مناطق روستایی تابع آبادان، اروند کنار، خرمشهر، سوسنگرد، هویزه، شادگان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، هندیجان، شوشتر، گتوند، الوان، شوش، اندیمشک، دزفول، رامشیر، باغملک و ایذه به بهره برداری رسید.

وی سرمایه گذاری صورت گرفته برای این پروژه ها را ۳۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

گزارش دیگر ایرنا حاکیست:به مناسبت هفته دولت، مرحله نخست پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت شیبان بهره برداری شد‏.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: در این هفته ۱۱ پروژه پست و خطوط انتقال و فوق توزیع با اعتبار بیش از ۳۵۱میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

ˈمحمود جانقربانˈ افزود: پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت شیبان با هدف ایجاد ظرفیت جدید و آزاد سازی مقداری از ظرفیت پست های برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت منطقه و تامین برق مشترکان بخشی از مناطق شیبان و ویس از شهرستان باوی احداث شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست پروژه یک دستگاه ترانس ۳۳/۱۳۲ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و سه فیدر خروجی ۳۳ کیلوولت نصب شد.

جانقربان گفت: در مجموع برای این پست ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان در مدت پنج ماه هزینه شده است.

همچنین به طور همزمان خط ۱۳۲ کیلوولت شهید هاشمی – شیبان به طول ۲۴ کیلومتر مدار با استفاده از هادی و دکل های متناسب با وضعیت شبکه به بهره برداری رسید.

افزون بر ۵۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان برای این پروژه هزینه شده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.