معاون استاندار خوزستان: معاون رییس جمهوری برای حل مشکل استخدامی های خوزستان قول مساعد داد

عصر جنوب: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خوزستان از قول مساعد معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری برای حل مشکل جذب نیروهای قبول شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خوزستان خبر داد.

 

ˈعلی عمادˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در آخرین صحبت هایی که با ˈمحمدباقر نوبختˈ داشتیم وی قول حل مشکل را داد؛ و همه موارد آزمون را تایید کرد.


وی افزود: مرحله نخست گزینش قبول شدگان آزمون سپری شده است؛ اما از آنجا که منابع مالی جذب نیروها پیش از برگزاری آزمون در بودجه پیش بینی نشده بود، دولت منابعی به این منظور در اختیار نداشت.

عماد گفت: معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری در تلاش برای تامین منابع مالی این کار است؛ چرا که مجموع استخدامی ها در کل کشور زیاد بوده و جذب نیروها منبع مالی بسیاری می طلبد.

وی افزود: اعتقاد داریم که مشکل اینها باید حل شود چرا که دستگاه های اجرایی در بدنه کارشناسی به دلیل خروج نیروها، مشکل دارند و نیروهای جدید باید وارد دستگاه ها شده و آموزش لازم را فرا بگیرند تا جایگزین نیروهای بازنشسته شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: در دو آزمون که یکی در خرداد ۹۱ و دیگری در اسفند همان سال برگزار شد، سه هزار و ۵۲۰ نفر مجموع قبول شدگان نهایی بود.

وی اضافه کرد: هر دو آزمون در چارچوب طرح مهر آفرین نبوده، و با مجوز مجلس ، و به صورت قانونی و در صحت و سلامت برگزار شده اند.

عماد امیدوار است دولت از تنگنای مالی خارج شود تا بتواند منابع مالی جذب نیروها را در اختیار استان ها قرار دهد.

وی گفت: امسال تکلیف یک هزار و ۵۰۰ نفر از مجموع قبول شدگان که مربوط به آزمون نخست بود مشخص می شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.