بهره‌برداری از ۷ پروژه تعاون روستایی خوزستان در هفته دولت

عصر جنوب: مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال هفت پروژه تولیدی، خدماتی و آموزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

هرمز خواجوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به افتتاح هفت پروژه تعاون روستایی در هفته دولت امسال اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح سردخانه ۲۵ تنی و فروشگاه تعاونی در شهرستان هویزه، یک واحد بوجاری در شهرستان اهواز، یک باب فروشگاه تعاونی در شهرستان باوی، مرکز آموزش زنان در شهرستان حمیدیه، کارگاه روغن کشی کنجد در شهرستان ماهشهر و غرفه عرضه محصولات کشاورزی در شهرستان دشت آزادگان است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۶۸۹ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت‌های تعاونی روستایی و تسهیلات بانکی احداث شده‌اند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: با راه‌اندازی این پروژه  برای ۵۲ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در استان خوزستان بیش از ۳۰۰  تشکل تعاونی روستایی و کشاورزی با بیش از ۲۳۳ هزار نفر عضو در بیش از ۴ هزار روستا فعالیت دارند و به کشاورزان روستائیان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خدمات رسانی می‌کنند که در سه سال اخیر این تشکل‌ها در زمینه خرید محصولات توافقی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.