شهردار شوشتر خبر داد :توزیع کیسه زباله بین  متصدیان  ایستگاه های صلواتی ، اداره محیط زیست و سازمانهای مردم نهاد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عبدالنبی شیربیگی شهردار شوشتر گفت : در راستای فراهم آوردن محیطی مناسب ، زیبا و شایسته برگزاری مراسم عزاداری حسینی توزیع کیسه زباله در بین  متصدیان  ایستگاه های صلواتی و مسئولین هیئات شهر انجام شد.

به گزارش عصر جنوب ،شهردار شوشتر اظهار کرد : با آرزوی قبولی عزاداری شهروندان محترم ، از آنجا که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امکان ارائه خدمت رسانی به جهت ازدحام بیش از حد جمعیت با محدودیتهای شدیدی روبه رو می باشد؛ لذا شهرداری شوشتر در این ایام تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به شهروندان بکارمی گیرد و لازم است شهروندان نیز جهت رعایت نظافت خصوصاً در زمان صرف نذورات از ریختن ظرفهای یک‌بار مصرف در خیابان‌ و معابر شهری خودداری کنند و از تمام شهروندان تقاضا دارم با رعایت نظافت شهر ، شهرداری را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

شیربیگی افزود : حفظ محیط زیست و مشارکت در امر حفظ نظافت اماکن عمومی امری عام المنفعه است، باید توجه داشت که مصرف بیش اندازه ظروف پلاستیکی و بخصوص عدم جمع آوری آنها و رها ساختنشان در سطح شهر، نه تنها به زیبایی شهر لطمه زده و کارگران عزیز شهرداری را به زحمت می اندازد، بلکه منجر به بروز معضلات زیست محیطی می گردد. موضوعی که متاسفانه معمولا رعایت نمی گردد و مثلا در حین پخش شربت نذری بیشتر لیوان ها روی زمین انداخته می شوند.

وی درپایان عنوان کرد: در همین راستا واحد روابط عمومی شهرداری شوشتر  اقدام به توزیع کیسه زباله بین  ایستگاه صلواتی موجود در سطح شهر نموده است  تا زباله ها و ظروف پلاستیکی جمع آوری شده و سیمای شهر شایسته عزادار امام حسین (ع) باشد.

 

 

خبرنگار:محمدباقر عباسی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.