چهارمین کنفرانس ملی «روانشناسی و علوم تربیتی» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان برگزار شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصرجنوب چهارمین کنفرانس ملی «روانشناسی و علوم تربیتی» برای چهارمین سال متوالی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شادگان در کانون امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

دکترسید فواد ابراهیمی دبیر برگزاری کنفرانس در گفتگو با خبرنگار عصرجنوب ازپایان چهارمین کنفرانس ملی«روانشناسی و علوم تربیتی» توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان خبرداد و گفت: این کنفرانس طی سه سال گذشته تحت عنوان کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می شد که  امسال بصورت تخصصی در حوزه روانشناسی و آموزش و برنامه ریزی دبستان و پیش دبستان به مدت دو روز از ۱۷ لغایت ۱۸ اسفندماه با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگرانی از سراسر کشور برگزار شد.

وی در ادامه افزود: حدود ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد و  ۷۰ مقاله پذیرش نهایی شد که بصورت سخنرانی ارائه و اساتید و صاحب نظران در حیطه ی روانشناسی وآموزش و پرورش دبستان و پیش دبستان به ارائه نتایج جدید پژوهشی خود پرداختند.

رئیس حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان بیان کرد:

این کنفرانس دارای نمایه های (SID)پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ، (ISC)پایگاه استنادی علوم جهان اسلام،سویلیکا  و تحت حمایت دانشگاه های معتبر کشور است ، کمیته علمی این کنفرانس از دانشگاه هایی تشکیل شده که دارای رتبه زیر ۲۰ کشوری هستند که امیدواریم تعدادی از مقالات خروجی این کنفرانس  در فصل نامه های علمی پژوهشی به چاپ برسد.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: این کنفرانس فرصتی برای نمایش دستاوردها و توانمندی های علمی پژوهشگران بود و امید است این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط  را به منظور بررسی عمیق تحولات پیش روی را فراهم آورده و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و توسعه علمی کشور، انجام پذیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.