احمد جعفری نسب فرماندار شادگان شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  آیین تکریم مهندس فرج اللهی فرماندار سابق شهرستان شادگان و معارفه مهندس جعفری نسب فرماندار جدید شهرستان شادگان  سه شنبه سوم بهمن ماه با حضور دکتر عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان،حبیب فضل الله پور سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ،سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان ، ایرج مزارعی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین دستگاههای محلی ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها ، دهیاران ، روحانیون ، سران و بزرگان عشایر و جمع کثیری ازشهروندان درسالن فرهنگسرای ملافاضل سکرانی شهرستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شادگان با تجلیل از خدمات فرماندار پیشین در دوران تصدی مسئولیت، گفت:فلسفه پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی جز خدمت به مردمی که صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی اند، نیست.
جمال عالمی نیسی از تعهد، مشورت پذیری، مردمی بودن و تخصص به عنوان شاخصه های مدیریت در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:مهم این است که دوران پذیرش مسئولیت، بر اساس مسئولیتی که می پذیریم، در راستای خدمت به مردم گام برداریم.
فرماندار پیشین شادگان نیز در این آیین با تجلیل و تشکر از همکاری مردم و مسئولان این شهرستان در دوران پذیرش مسئولیت، مشارکت حداکثری مردم و نخبگان در امور شهرستان، دوری از چندگانگی و تفرقه، افزایش اتحاد و همدلی اقوام، رفع مشکلات بخش کشاورزی و حل مبشکل بیکاری را از ضرورت های شهرستان خواند.
بهروز فرج اللهی با تشریح اقدامات دولت یازدهم در این شهرستان طی سه سال گذشته، افزود:دولت با وجود تنگناهای شدید مالی، محکم استوار در مسیر تحول در شهرستان گام برداشت.
وی لایروبی انهار شهرستان، فعال شدن طرح فولاد شادگان، رونق گردشگری طبیعی و معرفی جاذبه های شهرستان به سرمایه گذاران، ساخت منازل مسکونی برای محرومان شهرستان و جاده سازی و برنامه ریزی برای خروج شهرستان از بن بست را از اقدامات دولت یازدهم در شهرستان عنوان کرد.
فرج اللهی تصریح کرد:با نگاه مثبت دولت یازدهم و پیگیری استاندار پیشین و فعلی شهرستان، بندر شادگان فعال شد و با توجه به اخذ مجوز تجاری آن، فصل جدید فعالیت این بندر در آینده نزدیک آغاز می شود.
فرماندار پیشین شادگان، آینده شهرستان را با توجه به توانمندی های شادگان، امیدبخش و روشن خواند و گفت:این موارد نشان می دهد که دولت یازدهم خدمات فراوانی را با وجود محدودیت های شدید اعتباری به مردم ارائه دهد.
احمد جعفری نسب فرماندار جدید شادگان نیز در این آیین در سخنانی، کاهش دیوانسالاری اداری و انقلابی کار کردن را از راهبردهای کار و پذیرش مسئولیت در مناطق کمتر توسعه یافته خواند.
وی از تعامل و همکاری مسئولان به عنوان موثر ترین ابزار برای حل مشکلات مردم یاد کرد و گفت:اگر همکاری و هم افزایی محقق شود، مشکلات مردم نیز حل می شود.
در ادامه مراسم ، کلیپی تصویری ازعملکرد فرماندار سابق شادگان درحوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی ، اشتغالزایی ، گردشگری ، اجرایی و … به نمایش گزارده شد.
گفتنی است، پایان بخش این مراسم تقدیم لوح تقدیر و تشکر به مهندس بهروز فرج اللهی فرماندار اسبق و تقدیم لوح سکانداری فرمانداری به مهندس احمد جعفری نسب فرماندار جدید شادگان ، توسط  معاون استاندار خوزستان بود.

 

خبرنگار/ ناصر حکیمی

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.