افزایش تصادفات خوزستان در سه شنبه خاکی / وقوع تصادف زنجیره ای در محور رامشیر – رامهرمز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به گرد و خاک امروز و در پی آن کاهش کیفیت دید، از وقوع یک تصادف زنجیره ای در محور رامشیر – رامهرمز خبر داد. 

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با ایسنا  اظهار کرد: با وقوع گرد و خاک و در پی آن کاهش کیفیت دید، تعداد تصادفات خسارتی امروز در محورهای خوزستان زیاد بوده است و تاکنون وقوع حدود ۱۰ تصادف به ما اعلام شده است. 
وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات امروز خسارتی بوده اند و تلفات جانی بر جای نگذاشته اند، افزود: در یکی از تصادفات که حدود ساعت ۱۴ امروز(۲۴ بهمن ماه) در محور رامشیر – رامهرمز رخ داد، یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و سه نفر در این تصادف مجروح شدند. در محور ماهشهر – هندیجان نیز سه خودروی سنگین با یکدیگر تصادف کردند که یکی از این خودروها تانکر سوخت بوده است. همچنین در محور رامشیر – رامهرمز در یک تصادف زنجیره ای تعدادی خودرو با یکدیگر برخورد کردند که البته میزان خسارات جزئی بوده است. 
رییس پلیس راه خوزستان گفت: اکنون تردد در همه محورهای خوزستان امکان پذیر است و تنها محور ماهشهر به امیدیه و امیدیه به هندیجان تا اطلاع ثانوی مسدود است. 
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.