توقیف ۷ هزار دستگاه موتور سیکلت در ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر با گشت زنی در کلیه مناطق و شهر‌های این شهرستان موفق به توقیف بیش از ۷ هزار دستگاه موتور سیکلت شدند.

جلیل زبیدی اظهار داشت: با شروع فصل مدارس و تردد دانش آموزان و پیشگیری از مزاحمت‌های خیابانی همچنین ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان نیرو انتظامی شهرستان ماهشهر توقیف موتور سیکلت‌های متخلف را در برنامه کاری خود قرار داد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر با گشت زنی در کلیه مناطق و شهر‌های این شهرستان موفق به توقیف بیش از ۷ هزار دستگاه موتور سیکلت شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر علت توقیف موتور سیکلت‌ها را نداشتن پلاک، بیمه، ایجاد حرکات نمایشی و خطرناک، عدم رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایجاد مزاحمت برای عابرین عنوان کرد.

وی با اشاره با بازتاب مثبت این طرح گفت: این طرح برای بالا بردن و ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان ماهشهر و جلوگیری از وقوع جرایم مرتبط با موتور سواران است و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران را امری ضروری دانست و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی جهت حفظ و سلامت و امنیت شهروندان خواهد بود و باید در نظر داشت که فرزندان شما و خانواده شما جزیی از شهروندان شهر محسوب می‌شوند.

زبیدی در پایان ایجاد احساس امنیت را مهم‌ترین دغدغه پلیس عنوان کرد و گفت: اگر کسی در صدد بر هم زدن آرامش و آسایش شهروندان اقدام کند نیروی انتظامی با او برخوردی جدی خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.