لیگ دسته اول والیبال / پتروشیمی مارون، بارز کرمان را شکست داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم پتروشیمی مارون بندرماهشهر در هفتمین دیدار خود در لیگ دسته اول والیبال کشور جام زنده‌یاد «حسین معدنی» موفق به شکست نماینده کرمان شد تا سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورده باشد.

در ادامه مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور، تیم پتروشیمی مارون در سالن بعثت ماهشهر میزبان گروه صنعتی لاستیک بارز کرمان بود که موفق شد با انجام یک بازی زیبا و تاکتیکی نماینده کرمان را با نتیجه سه بر یک از پیش‌ رو بردارد.

تیم والیبال پتروشیمی مارون ماهشهر در حضور تماشاگر علاقمند و مشتاق خود برای سومین‌بار به یک پیروزی شیرین مقابل گروه صنعتی لاستیک بارز کرمان دست یافت تا با به‌ دست آوردن هشت امتیاز در بازی‌های باقی مانده امیدوارانه، رقابت‌های خود را دنبال کند.

در این مسابقه، آبی‌پوشان پتروشیمی مارون ماهشهر در ست اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند و در ست دوم تیم کرمان موفق شد با حساب ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.

ناظر فنی این دیدار احمدرضا محضری و قضاوت آن بر عهده مسعود یزدان‌پناه به عنوان داور اول و حسن بازدرهوا به عنوان داور دوم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک ایران «جام زنده‌یاد حسین معدنی» امسال با حضور ۱۸ تیم در دو گروه آغاز شد که تیم پتروشیمی مارون بندرماهشهر با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان، شهرداری اراک، مناطق نفت‌خیز جنوب، کاشی بیستون کرمانشاه، ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنعتی لاستیک بارز کرمان، و پدافند اصفهان در گروه دوم مسابقات قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.