هفته نهم لیگ برتر بسکتبال: ماهشهری ها روی نوار بدشانسی/ نفت آبادان در رده چهارم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی بندر امام مقابل مهرام تهران شکست خورد و پالایش نفت آبادان نیز بر صنایع پتروشیمی ماهشهر غلبه کرد.

هفته نهم لیگ ملی بسکتبال کشور روز خوبی برای نمایندگان ماهشهر در این رقابت‌ها نبود و هر دو تیم ماهشهری در برابر حریفان خود متحمل شکست خانگی شدند.

در مهم‌ترین دیدار این هفته پتروشیمی بندر امام عصر امروز در خانه از مهرام تهران پذیرایی کرد.

در این مسابقه شاگردان مهران حاتمی بازی را خوب شروع کردند و کوارتر نخست را ۲۳ بر ۱۸ به سود خود رقم زدند.

اما در ادامه این مهرامی‌ها بودند که بازی را در دست گرفته و کوارتر دوم را ۱۳ بر ۹ بردند تا اختلاف امتیازات به حداقل برسد و نیمه نخست ۳۲ بر ۳۱ به سود پتروشیمی بندر امام به پایان برسد.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار نیز شاگردان مصطفی هاشمی نتیجه را ۲۲ بر ۲۰ به سود خود رقم زدند تا اختلاف امتیازات همان یک امتیاز باقی بماند.

در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار نیز در حالی که در واپسین ثانیه‌ها تیم پتروشیمی بندر امام با یک امتیاز فاصله‌ای تا پیروزی نداشت اما یاران مصطفی هاشمی تمام رشته‌های مهران حاتمی و تیمش را پنبه کردند تا بندر امامی‌ها با نتیجه ۷۵ بر ۷۲ بازنده این مصاف نفسگیر باشند.

به این ترتیب رکورد شکست‌ناپذیری تیم پتروشیمی بندر امام در خانه بعد از حدود یک سال و نیم شکسته شد و این تیم دومین باخت خود را در این فصل از رقابت‌ها تجربه کرد.

تیم پتروشیمی بندر امام با ۱۴ امتیاز بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد و مهرام تهران در مکان سوم جدول رده‌بندی این مسابقات ایستاد.

دیگر نماینده بندر ماهشهر نیز در خانه میزبان تیم هم استانی خود پالایش نفت آبادان بود.

در این دیدار ماهشهری‌ها بازهم نتوانستند در مقابل حریف خود کاری از پیش ببرند و این دیدار را ۷۷ بر ۴۳ به شاگردان هماد ثامری واگذار کردند.

تیم پالایش نفت آبادان با کسب این پیروزی با ۱۲ امتیاز پس از تیم پتروشیمی بندر امام در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز با ۸ باخت پیاپی همچنان در قعر جدول قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.