سومین شهرآورد خوزستان/ جدال قهرمانان در ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته هشتم لیگ ملی بسکتبال کشور، عصر فردا پتروشیمی بندر امام میزبان مهرام تهران است و پالایش نفت آبادان در ماهشهر میهمان صنایع پتروشیمی خواهد بود.

هفته نهم لیگ ملی بسکتبال کشور در حالی فردا پیگیری خواهد شد که تیم‌ها پس از انجام دیدارهای خود در هفته هشتم به پایان نیم فصل این رقابت‌ها خواهند رسید.

در این هفته تیم‌های خوزستانی در ماهشهر به میدان خواهند رفت و در سالن اندیشه دو تیم بزرگ و سابقه‌دار بسکتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف صدر جدول را تا حدودی مشخص کنند.

در همین چارچوب فردا از ساعت ۱۶ پتروشیمی بندر امام در مقابل مهرام تهران صف‌آرایی خواهد کرد تا یک فینال زودرس را در قالب لیگ ملی بسکتبال کشور برگزار کنند.

پترو که هفته گذشته را با باخت در مقابل تیم دانشگاه آزاد پشت‌سر گذاشت، در این هفته امیدوار است که با غلبه بر مهرام بتواند جای خود را صدر جدول رده‌بندی مسابقات باز یابد.

مشخص است که مهران حاتمی در لیگ ملی از تمام توان تیمی خود استفاده نمی‌کند و این تیم در اندیشه ذخیره نیرو برای حضور در لیگ حرفه‌ای به سر می‌برد و به لیگ ملی به چشم یک آوردگاه تدارکاتی می‌نگرد.

مهرام نیز که سایه به سایه با پترو و یک گام جلو‌تر از این تیم حرکت می‌کند، قصد دارد قدرت خود را به رخ حریف کشانده و صدرنشینی تیم ماهشهری را به تعویق بیندازد.

این بازی تکرار فینال لیگ بسکتبال کشور است که اردیبهشت‌ ماه سال گذشته در بندرماهشهر برگزار و منجر به قهرمانی پترو شد.

اما در آنسوی شهر، در همین روز و در همین ساعت، یک دیدار دیگر برگزار خواهد شد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

این دیدار که بین تیم‌های پالایش نفت آبادان و صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار خواهد شد، برای آبادانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و صنایع نیز در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود پای به این میدان خواهد گذارد.

نفتی‌ها که در یک رقابت تنگاتنگ با تیم‌هایی چون، پمینا، فولاد قزوین و ثامن مشهد به سر می‌برند، برای پیشی گرفتن از این تیم‌ها باید در بازی فردا به پیروزی برسند و در غیر این صورت، احتمال نزول این تیم در جدول رده‌بندی بسیار بالا خواهد بود و شاگردان هماد سامری به خوبی این موضوع را می‌دانند.

این هفته را می‌توان به جرأت گفت که قلب بسکتبال ایران در ماهشهر می‌تپد، و این شهر که تبدیل به یکی از قطب‌های بسکتبال شده است، برای به دست آوردن سومین قهرمانی پی‌در‌پی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته هشتم لیگ ملی بسکتبال کشور تیم‌های صنایع پتروشیمی ماهشهر و پالایش نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت و در دیدار همزمان، پتروشیمی بندر امام از مهرام تهران پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار‌ها به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در ماهشهر برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.