امام جمعه شهر چمران ماهشهر؛ طولانی شدن مذاکرات هسته‌ای به سود آمریکایی‌هاست

عصر جنوب: امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: طولانی شدن روند مذاکرات هسته‌ای به نفع ما نیست و بدون شک به سود آمریکایی‌هاست.
به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: آنچه از شواهد و قرائن موجود برمی‌آید تمدید مهلت مذاکرات هسته‌ای تا اسفندماه امسال است که پیش از این نیز در مورد طولانی شدن مذاکرات هشدارهای لازم را داده‌ایم.

وی افزود: آمریکا تلاش دارد درب مذاکرات هسته‌ای همچنان باز بماند تا بتواند امتیازات بیشتری از ایران بگیرد و در مقابل نه تنها از حجم تحریم‌ها نکاهد بلکه به بهانه‌های واهی همچون حقوق بشر این تحریم‌ها را نیز افزایش دهد.

 

*مذاکرات هسته‌ای باید فراجناحی و به مصلحت تمام ملت ایران باشد

امام جمعه شهر چمران با اشاره به تصویب قطعنامه اخیر علیه ایران خاطرنشان کرد: صدور این قطعنامه هشداری برای تیم مذاکره کننده ایران است و چنانچه توافقی نیز صورت بگیرد باید متن این توافقنامه دقیق بوده و عزت ما را حفظ کند.

هاشمی با تأکید بر اینکه در مذاکرات هسته‌ای نباید مصالح حزبی و جناحی مدنظر قرار بگیرد اظهار کرد: این مذاکرات باید فراجناحی بوده و به مصلحت تمام ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه عزت و استقلال امروز ما مرهون ملت ایران است یادآور شد: در طول ۳۶ سالی که از پیروزی انقلاب گذشته بیش از ۲۴۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب و نظام شده است.

امام جمعه شهر چمران در ادامه با تبریک هفته بسیج به برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» اشاره کرد و گفت: این رزمایش در شهرستان بندر ماهشهر نیز با شکوه و عظمت خاصی در حال برگزاری است و بسیجیان حوزه مقاومت چمران نیز حضور پر رنگ و فعالی در آن دارند.

 

*برای مقابله با هجمه فرهنگی غرب از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده شود

هاشمی در ادامه نیروی مقاومت بسیج را از ذخایر بی‌بدیل انقلاب دانست و افزود: اگر از ظرفیت بسیج به نحو شایسته استفاده شود می‌توان با هجمه‌های فرهنگی غرب به خوبی مقابله کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با اقدامات ضد فرهنگی دین و مکتب اهل بیت(ع) را از مردم ایران بگیرند، عنوان کرد: اگر به خوبی از ظرفیت بسیج استفاده شود و استکبار حضور فعال و هدفمند این نیروی مردمی را ببیند بدون شک مأیوس و مستأصل خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.