با حمایت های دکتر قمر؛ «ماهشهر» میزبان مسابقات قهرمانی کونگ‌فو جهان شد

عصر جنوب: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میزبانی ماهشهر در رقابت های قهرمانی کونگ فو جهان در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

فرامرز کیانی زاده در این خصوص، اظهار داشت: از ابتدای سال جزو هدف گذاری‌هایمان بود که میزبان مسابقات کشوری و بین المللی باشیم و یکی ار رشته هایی که از ابتدای سال برای گرفتن میزبانی آن برنامه ریزی کرده بودیم، رقابت های کونگ فو بود.

وی بیان کرد: در همین راستا از رییس فدراسیون کونگ فو دعوت کردیم تا در ماهشهر جلسه ای مشترک با او داشته باشیم که در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، من و علیشائی معاون ورزشی ام، فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر و رییس و دبیر هیات کونگ فو استان نیز حضور داشتیم. در این جلسه که سه تا چهار ساعت طول کشید در نهایت قرار بر این شد که این مسابقات از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان در ماهشهر برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به هر حال طی این جلسه تفکیک کار شد و در مورد هزینه ها صحبت هایی شد. جا دارد از آقای قمر، فرماندار ماهشهر که خیلی از مسوولیت ها را در این زمینه پذیرفت، تشکر کنم و ان شاالله با حمایت های او می توانیم به راحتی این مسابقات را برگزار کنیم.

IMG-20141114-WA0003

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: در کنار این رقابت ها نیز قرار است مجمع جهانی این رشته نیز با حضور تمام روسای فدراسیون های کشورها برگزار شود. علاوه بر آن کلاس ارتقا داوری کونگ فو در بالاترین سطح برگزار خواهد شد؛ در واقع ما میزبان سه رویداد هستیم.

وی بیان کرد: تا آغاز این مسابقات زمان داریم و قطعا باتوجه به زمانی که در اختیار داریم، راحت تر و بهتر می توانیم کارها را نسبت به رقابت های جهانی کشتی فرنگی انجام دهیم.

کیانی زاده خاطر نشان کرد: کونگ فو رشته ای ایرانی است که فدراسیون به دنبال این است که این رشته را در سطح دنیا به اسم ایران ثبت کند، یعنی ما علاوه بر برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در این جا، به فدراسیون نیز کمک می کنیم تا این رشته را به نام ایران ثبت جهانی کند.

وی با بیان این که تا پایان سال قصد میزبانی مسابقات بین المللی دیگری را هم داریم، گفت: علاوه بر کشتی و کونگ فو، تا پایان سال پیش بینی میزبانی دو مسابقه بین المللی دیگر را هم در خوزستان کرده ایم که زمانی که قطعی شد، اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: تلاش مان را می کنیم و وقت می گذاریم تا بتوانیم از هر دو میزبانی مسابقات کشتی فرنگی و کونگ فو سربلند خارج شویم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با سلاو درود به دستندرکاران محترم اگه این پایگاه خبری به یک هفته نامه تبدیل می شد و در شهر نشر می شد خیلی خیلی عالی بود متاسفانه فقط یه سری کارای تبلیغاتی در شهر چاپ و نشر می شود