کاروان پتروشیمی عازم کویت شد / حامد آفاق در راه ماهشهر

عصر جنوب: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: تیم پتروشیمی بندرامام به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی و شرکت در جام القادسیه به کویت سفر کرده است.
مسعود سیاه‌پور از عزیمت تیم بسکتبال پتروشیمی به کویت خبر داد و گفت: به دعوت باشگاه القادسیه کویت برای شرکت در یک جام که این باشگاه ترتیب داده، تیم پتروشیمی بندر امام برای برپایی اردو به کویت سفر کرده است.

وی افزود:‌ اردوی تیم پتروشیمی یک هفته به طول خواهد انجامید و در بازگشت خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال آماده خواهیم کرد.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی خاطرنشان کرد: سوپر لیگ بسکتبال ایران قرار بود پنجم آبان‌ ماه جاری آغاز شود که به دلیل آغاز ماه محرم و دهه عاشورا این مسابقات به ۱۹ ماه جاری موکول شد.

سیاه‌پور از «صمد نیکخواه بهرامی» به عنوان بزرگ‌ترین خرید فصل این باشگاه یاد کرد و گفت: پس از جدایی «مهدی کامرانی» و پیوستن وی به لیگ بسکتبال چین، «نیکخواه بهرامی» و چند بازیکن لیگ برتری دیگر را به خدمت گرفته و ترکیب تیم تقریباً با سال گذشته تفاوتی نکرده است.

وی در پایان اظهار کرد: هم‌اکنون «صمد نیکخواه بهرمی» و «بهنام یخچالی» دو ملی‌پوش تیم پتروشیمی هستند و هنوز توافق نهایی با «حامد آفاق» حاصل نشده است.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.