کمیته توسعه سرمایه‌گذاری در ماهشهر فعال می شود

عصر جنوب: فرماندار بندرماهشهر از فعال‌سازی کمیته توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد.
منصور قمر شامگاه جمعه در حاشیه نشست هیئت تجاری ویتنام با مسئولان بندر ماهشهر در این شهرستان اظهار داشت: از آنجایی‌ که ظرفیت‌های شهرستان ماهشهر فراوان است از این‌ رو سعی در معرفی و شناسایی آن به سرمایه‌گذاران برای کار و سرمایه‌گذاری داریم.

وی با اشاره به فعال‌سازی کمیته توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان گفت: دعوت هیئت تجاری ویتنام در راستای به ثمر رساندن اهداف این کمیته صورت گرفته که خوشبختانه در این گفتمان رو در رو شاهد وجود مشترکات فراوان میان ویتنام و ماهشهر از حیث تجارت بودیم.

فرماندار بندر ماهشهر در ادامه از نفت و گاز، کشاورزی، صادرات و واردات کالا و آبزیان به عنوان مشترکات و زمینه‌های قابل همکاری نام برد و افزود: در تلاش هستیم تا در زمینه‌های یاد شده تفاهمنامه‌های همکاری منعقد کنیم.

قمر تصریح کرد: امید می‌رود تا خروجی این نشست‌ها منجر به عقد قراردادهای همکاری دوجانبه در چارچوب قانون کشور شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تصمیم داریم تا همکاری‌مان را با ویتنام در سه بخش نفت و گاز، کشاورزی و صادرات و واردات به عنوان مهمترین اولویت‌ها آغاز و ادامه دهیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان با بیان اینکه ماهشهر دارای ظرفیت‌های و توانمندی‌های فراوان اعم از بندری، پتروشیمی، کشاورزی و آبزیان است، گفت: امید می‌رود تا ظرفیت‌های تجاری و صنعتی موجود زمینه رونق و توسعه کار را سبب شود.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.