اهدا ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد بندر ماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس کمیته امداد بندر ماهشهر گفت: ۸۰۰ دستگاه تبلت از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و ۲۰۰ دستگاه تبلت از سوی خیرین و موسسه خیریه ایتام امام زمان (عج) تهیه و به دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر اهدا شد.

به گزارش عصر جنوب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بندرماهشهر، علی روشن با تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: کار بزرگ و اقدام خداپسندانه شرکت های پتروشیمی در تهیه ۲ هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل ماهشهری، باعث بازگشت تعداد زیادی دانش آموز به فضای آموزشی شد و بین نیازمندان شهرستان رضایتمندی خوبی ایجاد کرد.

وی افزود: از تعداد ۲ هزار دستگاه تبلت، ۸۰۰ دستگاه به کمیته امداد بندر ماهشهر تحویل داده شد که بلافاصله بین نیازمندان توزیع شد‌.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر در خصوص نحوه توزیع تبلت ها گفت: همکاران ما به درب منازل مددجویان مراجعه کرده و ضمن بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان و همچنین وضعیت معیشتی خانواده و با اطمینان کامل نسبت به نیاز دانش آموز، تبلت ها را توزیع کردند و هیچگونه تبلتی در اداره کمیته امداد توزیع نشد.

روشن تصریح کرد: تعداد هزار و ۶۳۸ دانش آموز ثبت نام شده زیر پوشش کمیته امداد در بندر ماهشهر وجود دارد که از این تعداد، ۸۰۰ دستگاه تبلت بین این دانش آموزان توزیع و ۲۰۰ دستگاه تبلت هم توسط خیرین تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۶۰۰ تبلت دیگر نیاز داریم تا بتوانیم تمامی دانش آموزان نیازمند بندر ماهشهر را به فضای آموزش باز گردانیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی بندر ماهشهر تاکید کرد: به هر خانواده یک دستگاه تبلت تحویل داده شد. برخی از خانواده ها تعداد سه یا چهار دانش آموز داشتند که ما فقط توانستیم یک دستگاه تبلت به آن ها تحویل دهیم تا فعلا به صورت مشترک استفاده کنند.

روشن در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر و هماهنگی و تعامل خوب وی با کمیته امداد، اظهار داشت: در تلاش هستیم به مابقی دانش آموزان هم به صورت مستقل تبلت تحویل دهیم، که امیدواریم این اتفاق با کمک خیرین، موسسات و شرکت های پتروشیمی رخ دهد.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر در پایان گفت: به دانش آموزان و خانواده های آنان تاکید کردیم با توجه به زحمات زیادی که در تهیه و توزیع این تبلت ها انجام شده، نهایت سعی و تلاش خود را در زمینه استفاده صحیح و همچنین تحصیل علم و دانش داشته باشند.

مطالب پیشنهادی