رئیس تعزیرات حکومتی بندرماهشهر و هندیجان بعد از ۹ سال تغییر کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با حضور مسئولان تعزیرات حکومتی استان خوزستان علی قلی پارسا بعد از ۹ ریاست بر صندلی تعزیرات حکومتی ماهشهر،امیدیه و هندیجان تغییر کرد.

به گزارش عصر جنوب از بندر هندیجان،با حضور سید محمد حسن جعفری سرشت معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان،حیدر بنی تمیم رئیس اداره حراست اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرهای امیدیه،ماهشهر و هندیجان معارفه شد.این معارفه در فرمانداری ماهشهر و با حضور معاون فرماندار برگزار شد.

سید محمد حسن جعفری سرشت معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در این جلسه ضمن بیان مطالبی در خصوص نحوه انتصاب روسای جدید ،اظهار داشت: از فرمانداری و مسئولان خواستار همکاری با این اداره مهم در سطح منطقه هستیم.بنده از زحمات و توجهات فرمانداری های ماهشهر،هندیجان و امیدیه ،اصناف،بازاریان،اتحادیه ها،ادارت صنعت و معدن رسانه در همکاری با تعزیزات تشکر و قدردانی را دارم.

در این جلسه حجت الله روز پیکر رئیس تعزیرات حکومتی باغملک و ایذه به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی ماهشهر،هندیجان و امیدیه منصوب شد و علی قلی پارسا رئیس تعزیرات ماهشهر به عنوان رئیس تعزیرات رامهرمز معرفی شد.

مطالب پیشنهادی