پیام تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در پی اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج

عصر جنوب | به گزارش عصرجنوب مراسم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

 

پیام تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در پی اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر بسیجیان همیشه درصحنه و جان‌برکف شهرستان بندر ماهشهر هم‌زمان با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در سراسر کشور با حضور حماسی خود نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستند.

این حضور گسترده ی بسیجیان بندر ماهشهر در مرحله اول و دوم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) برای دوستداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده ی امیدواری و نشاط و برای استکبار جهانی و دشمنان کشور یاس و ناامیدی را به همراه داشت.

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه درصحنه شهرستان بندر ماهشهر باوجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی باقدرت و وحدت ایستاده‌اند و این مسیر را تا پیروزی ادامه خواهند داد؛ لذا اینجانب مراتب تقدیر، تشکر و ارادت خالصانه‌ام را نسبت به عموم بسیجیان عزیز و گردان‌های حاضر در رزمایش که با حضور گسترده و پرشور و خردمندانه و وحدت‌آفرین خود، برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌ساز شهرستان بندرماهشهر افزودند؛ تقدیم می‌کنم.

همچنین از باب حدیث شریف( مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ.
هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزّوجل تشکر نکرده است.)از مساعدت‌ها و همراهی‌های ائمه محترم جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، طلاب و روحانیون، بخشداران و شهرداران، نیروی انتظامی و پلیس راهور،خبرنگاران و اصحاب رسانه،هیئت‌امنای مساجد و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و عموم مردم ولایتمدار شهرستان بندر ماهشهر که در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این حماسه به‌یادماندنی مساعدت و همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر رادارم.
(وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ).

سرهنگ پاسدار محمود اسلام دوست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.