بهسازی ۱۰ روستای بندر ماهشهر در دست اجراست

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار بندرماهشهر با تشریح طرح های در دست اجرا در مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: عملیات بهسازی ۱۰ روستای بندر ماهشهر باید تا پایان امسال به طور کامل اجرا و پایان یابد.

محسن بیراوند ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر افزود: برای توسعه و بهسازی مناطق روستایی این شهرستان باید تلاش بیشتری از سوی مجموعه دستگاه های اجرایی انجام شود.

وی افزود: با اجرای طرح بهسازی روستاهای بندر ماهشهر در هر روستای مورد نظر حداقل ۵۰ نفر مشغول به کار می شوند که کمک شایانی به اشتغال جوانان منطقه خواهد بود.

بیرانوند در ادامه با ابراز گلایه از کم کاری برخی مدیران با بیان اینکه مدیران باید بتوانند مشکلات درون ساختاری را خودشان حل کنند اظهار داشت:برخی ادارات شناختی از جذب و نحوه تملک اعتبارات دارایی ها ندارند و این موجب شده تا اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی تاکنون به مرحله اجرای پروژه نرسد که این یک ضعف است.
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: امسال توافق خوبی با مجموعه صنعت انجام شده و عملیات اجرایی ۳۰ طرح بزرگ صنعتی آغاز می شود ضمن اینکه بهسازی جاده کمربندی بندرامام خمینی (ره)، تجهیز درمانگاه بندر امام، لایروبی خور سیف بخشی از طرح های پیش رو در این شهرستان هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.