تیم فوتبال شهرداری ماهشهر منحل نمی شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: تیم شهرداری ماهشهر با وجود انحلال باشگاه های شهرداری تبریز و ارومیه، همچنان به کار خود ادامه داده و منحل نمی شود.

غلامحسین دانش پور در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشنامه مربوط به تیم داری نکردن شهرداری های کشور در بعد قهرمانی، گریبانگیر باشگاه شهرداری ماهشهر نخواهد شد و ما از این جهت مشکلی نداریم.
وی به کناره گیری تیم نفت تهران از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور که موجب برگزار نشدن بازی این تیم در هفته سوم مقابل تیم شهرداری شد، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم نفت تهران در ۲ بازی گذشته خود برابر دیگر حریفان حاضر نشده بود هیچ گونه امتیازی به تیم های مقابل از جمله تیم شهرداری ماهشهر داده نمی شود.
سرپرست تیم شهرداری ماهشهر با بیان اینکه بودجه تیم ما نسبت به پارسال بیشتر شده افزود: شاید فروختن و انحلال تیم هایی که پایگاه مردمی ندارند به راحتی انجام شود اما امتیاز تیمی همچون شهرداری ماهشهر که پایگاه مردمی گسترده ای دارد به هیچ عنوان فروخته نمی شود و مردم ماهشهر ازاین بابت خیال شان راحت باشد.
وی در ادامه به دلیل نتیجه نگرفتن تیمش در ۲ بازی گذشته پرداخت و گفت: فصل گذشته ابتدا با تیم های ضعیف بازی کردیم که منجر به نتیجه گرفتن ما شد اما در این فصل ماجرا برعکس بود و در ۲ هفته گذشته تیم های قدرتمندی برابر ما قرار گرفتند.
دانش پور با اشاره به اینکه تا هفته ششم رقابت ها نمی توان اظهار نظر کرد اما در کل آینده خوبی در انتظار تیم ما است افزود: نواقصی در تیم ما وجود دارد که با کار گروهی نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل می کنیم. دراین فصل انگیزه بازیکنان بسیار خوب بوده و به طور قطع نتایجی بهتر از پارسال کسب می کنیم و حتی میل به صعود داریم.
وی در خصوص وضعیت نور ورزشگاه ماهشهر نیز گفت: ورزشگاه ماهشهر پس از شهرستان های اهواز و آبادان، مورد تایید فدراسیون است و مشکل نور و چمن ورزشگاه برطرف شده است.

جذب ۲ بازیکن جدید
سرپرست تیم شهرداری ماهشهر به جذب ۲ بازیکن به این تیم اشاره کرد و گفت: محمد سرافراز بازیکن سابق نساجی در پست مدافع و ادریس کوچکی بازیکن سابق ماشین سازی در پست مهاجم به ترکیب تیم ما اضافه شدند و امیدواریم در ادامه با کمک این بازیکنان نتایج بهتری به دست آوریم.
به گزارش ایرنا شهرداری ماهشهر که در ۲ بازی اول خود شکست خورد و هم اکنون در جدول شرایط چندان خوبی ندارد، این هفته طبق برنامه باید برای مسابقه با تیم نفت تهران عازم پایتخت می شد که با کناره گیری از لیگ دسته یک، برگزاری این مسابقه منتفی شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.