نامه ای به جعفر ربیعی؛

مردودی ستاد مدارس غیر انتفاعی پتروشیمی ماهشهر/ سهم ناچیز مدعیان از کنکور سراسری

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در پی اعلام نتایج کنکور سراسری و سهم ناچیز دبیرستان‌های متعلق به صنایع پتروشیمی یکی از شهروندان و والدین نامه‌ای را خطاب به مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در اختیار این رسانه قرار داده است؛

جناب آقای ربیعی مدیرعامل محترم شرکت هلدینگ خلیج فارس

با سلام و تحیات

همانطور که مستحضر هستید وظیفه اصلی صنایع پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر تولید است.
اما، صنایع می‌بایستی در کنار تولید به مسولیت اجتماعی خود درقبال ساکنین، کارکنان و خانواده‌های آنها خدماتی از قبیل  درمانی، رفاهی و … انجام وظیفه نماید، به همین خاطر  در دهه هفتاد مدیرعامل های برخی شرکت ها مستقر در منطقه با نیت خیر و عمل خداپسندانه جهت کمک به امر آموزش فرزندان و ارتقا سطح علمی آنها  گام هایی در خصوص تاسیس مدارس غیرانتفاعی پتروشیمی برداشتند که در سال‌های اولیه تاسیس، نتایج قابل قبولی از پیشرفت تحصیلی بدست آوردند تا اینکه از زمان واگذاری مدیریت مدارس به یک شخص فاقد تخصص در امر آموزش شاهد افزایش شهریه های مدارس به عنوان بنگاه اقتصادی و روند کاهش قبولی دانش آموزان در دانشگاه های معتبر کشور بودیم.

این امرباعث افزایش گزارشات مردمی و اعتراضات والدین از روش مدیریت موسسه غیرانتفاعی پتروشیمی گردیده که خوشبختانه حضرتعالی قبل از اعلام نتایج کنکور سراسری  سال جاری اقدام به برکناری آن شخص نمودید و این اقدام جهادی باعث خرسندی ما والدین و معلمان و دانش آموزان شد.

اما؛ اینبار مدیریت مدارس غیر انتفاعی به شخص دیگری که اصلا خانواده او در ماهشهر ساکن نیستند محول شد!

حال سوال اینجاست
آیا سزاوار است بعد از پرداخت شهریه های گزاف و تقبل هزینه های اضافی توسط والدین، شاهد  عدم موفقیت دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی ماهشهر و رتبه آوری آنها در کشور باشیم؟

چه کسی پاسخگوی این ضعف و ناتوانی است؟
آیا سزاوار است از دبیران بازنشسته که هیچ‌گونه کارایی و کارآمدی ندارند و حتی قادر به راه رفتن نیستند و فقط به لحاظ ارتباطات فامیلی بر مدارس غیرانتفاعی صنایع پتروشیمی خیمه زدند و استعدادهای  های درخشان دانش آموزان ماهشهری را نابود کنند استفاده کرد؟

چرا برگزاری کلاسهای کنکور که توسط  موسسه ستاد مدارس غیرانتفاعی پتروشیمی در ماهشهر برگزار گردید خروجی قابل قبولی برای دانش آموزان نداشت و شاهد قبولی دانش اموزان در کنکور سراسری نبودیم؟

چرا آمار قبولی مناطق محروم ماهشهر که فرزندان انها در مدارس غیر برخوردار  و دولتی مشغول تحصیل اند بیشتر از مدارس پولی پتروشیمی است؟؟

برادر بزرگوار جناب آقای ربیعی  ۴۵ روز بیشتر به بازگشایی مدارس نمانده است و به همین خاطر از حضرتعالی انتظار می‌رود برای پیشرفت فرزندان خانواده صنعت دستور فرمایید مدیر عامل پتروشیمی بندرامام که بیشترین درامد و‌ تصمیم گیری در مدارس غیر انتفاعی را دارد؛ فردی کارامد، متخصص و صاحب علم و دانش و شناخت مشکلات جامعه دانش آموزی و فرهنگیان حق التدریس و‌ مبارزه با مافیای بوجود آمده در ستاد مدارس را معرفی و مورد حمایت قرار دهند.

و من الله التوفیق

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.