فرماندار بندر ماهشهر: طرح جامع توسعه بندر ماهشهر تدوین و تصویب شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر از تدوین و تصویب طرح جامع توسعه این شهرستان خبر داد.

محسن بیرانوند روز گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: نوسانات قیمت ارز در کشور موجب نگرانی شده و همین موجب اعتراض قشر وسیعی از جامعه شده و همه می‌دانند که مردم ما پای بند به نظام هستند.
وی افزود: در همه کشورها نوسانات اقتصادی وجود داشته و نیاز است مسئولان با سعه صدر و کنترل و مدیریت بتوانند از این بحران عبور و مشکل اقتصادی را حل و نارضایتی عمومی را حل کنند. همه باید با وفاق ملی باشند و اینکه گروه‌های سیاسی دنبال منافع سیاسی باشند به نظام و مردم ضربه وارد خواهد و باید با تلاش مشکلات و بحران را رد کرد.
فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: در این شرایط همه مدیران با تلاش و وقت گذاشتن رضایت مردم را جلب کنند به ویژه نهادهای خدماتی باید از ظرفیت داخلی در راستای رضایت عمومی قدم بردارند.
وی ادامه داد: ما باید به عنوان مدیران رده پایین شرایط کشور را آسان کنیم. بعضی از ادارات باید تلاش خود را بیشتر کنند تا رضایت‌مندی بیشتر شده و گله‌مندی‌ها کمتر شود.
بیرانوند عنوان کرد: اولویت باید توجه بیشتر به بازار برای سامان‌بخشی و نظارت جامع و مستمر بر بازار باشد. این بحث مهمی است که باید به طور ویژه در نظر گرفته شود.
فرماندار بندر ماهشهر در ادامه گفت: اداره برق با همت مضاعف خود با رعایت الگوی مصرف در شهرستان و با دنبال کردن بخشنامه‌های مدیریت بحران شهرستان توانست بحران برق را مدیرت کرده که این امر با همکاری همه نهادها و مردم صورت گرفت که نیاز است مستمر باشد همه مدیران صرفه‌جویی مصرف برق را در ادارات خود دنبال کنند.
وی متذکر شد: بندر ماهشهر به لحاظ توسعه و امکانات شایسته این وضعیت نیست و برنامه جامعی برای تغییر این وضعیت تنظیم شده و همه ادارات و ارگان نیازهای خود را بیان کردند.
بیرانوند اظهار کرد: این برنامه در حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ارائه و مورد استقبال وی قرار گرفت.
فرماندار بندر ماهشهر افزود: باید همتی ویژه در اجرایی شدن پروژه‌های این برنامه صورت بگیرد. البته در حال حاضر به دلایلی در اجرا و تکمیل پروژه‌ها دچار مشکل شده‌ایم که با همکاری استانداری این تلاش را داریم که راه را برای تکمیل طرح‌ها میسر کنیم.
وی بیان کرد: طرح‌های بهسازی روستایی در دست اقدام است که توسط ارزش افزوده اجرا می‌شوند. تا سال آینده بسیاری از روستاها بهسازی شده و امکاناتی در آنها ایجاد خواهد شد تا در بخش روستایی رضایت‌مندی ایجاد شود.
بیرانوند اضافه کرد: نیاز است به شهرک طالقانی توجه ویژه شود و باید خدمات بهتری به مردم این این شهرک ارائه شود. محرومیت در این شهرستان وجود دارد و باید خدمات‌رسانی بهتری در این شهرک و همه مناطق محروم صورت بگیرد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.