یادواره (شب شیدایی) شهدای صنایع پتروشیمی بندرماهشهربرگزار میشود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش عصرجنوب صبح امروز در نشست خبری یادواره شهدای صنایع پتروشیمی محمودی شاد فرمانده بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر ازبرگزاری این یادواره در روزهای ۵و۶ اسفندماه خبرداد و گفت: این یادواره توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و حوزه بسیج با همکاری و حمایت اعضای شورای راهبردی منطقه برای تقدیر و زنده نگهداشتن یاد شهدای صنایع پتروشیمی در محل پارک ارم به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود:یکی دیگر از اهداف این یادواره تبیین نقش شهدای صنایع پتروشیمی در دفاع مقدس بود که تولید را همچنان در زمان جنگ حفظ کرده و با اقدامی که در حوزه پدافندغیرعامل انجام دادند ،ساخت بخشی از تجهیزات جنگی شناورهای سپاه در نبرد جبهه های حق علیه باطل جنگیدند.

دبیر برگزاری یادواره شهدای صنایع پتروشیمی با اشاره به  بخش های مختلف این برنامه خاطر نشان کرد:این یادواره در چند ایستگاه فرهنگی شامل گلستان شهدای پتروشیمی،اهدا ۴۳۰ نهال به نیت ۴۳ شهید پتروشیمی بصورت رایگان به بازدید کنندگان، نمایشگاه مقاومت و صنعت پتروشیمی و آشنایی با نقش صنعت در بخش پتروشیمی ، روایت زندگینامه ۱۰ شهید بعنوان الگو و شاخص از زبان ۱۰ راوی نوجوان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه های این یادواره  معراج شهدا و دیوار نویسی با موضوع دلنوشته های شهداست که بصورت مسابقه اجرا وبهترین دلنوشته ها بصورت دفترچه چاپ و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، برپایی ایستگاه صلواتی و بخشهای کودک و نوجوان که در هر کدام ازاین بخش ها برنامه های خاص کودک و نوجوان از جمله مسابقه و نمایشگاه اثار نقاشی کودکان و … انجام خواهد گرفت.

محمودی شاد اظهار کرد: مراسم اجلاسیه با سخنرانی سردار صفاریان در محل اجلاس و مانورشبیه سازی عملیات والفجر ۸ (غواصان خط شکن )توسط گروه غواصان شهدای بندرماهشهر در دریاچه پارک ارم برگزار خواهد شود.

فرمانده بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر با تاکید بر استفاده از توانمندی هنرمندهای شهرستان در برپایی این یادواره عنوان کرد: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس و شهید توسط هنرمندان ماهشهری و همچنین اجرای گروه سرود مهدی یاوران  از جمله برنامه های این یادواره است.

وی در پایان افزود: یادواره شب شیدایی برای گسترش روحیه ایثار و شهادت در جامعه  و تغییر دیدگاه  کودک و نوجوان  نسبت به شهدا  و نقش شهادت است.

 

علاقمندان می توانند برای مشاهده برنامه های این یادواره به کانال تلگرام زیر مراجعه کنند

کانال تلگرام یادواره شهدای صنایع پتروشیمی shabe_sheydaee

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.