برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سیدمسلم حسینی زرینی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار عصرجنوب از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: این نمایشگاه با عرضه  بالغ بر۳۰۰۰ عنوان کتاب در موضوعات روانشناسی ، تاریخ، ادبیات (رمان،شعر)، زبانهای خارجی ، مذهبی و دینی در بخش بزرگسالان ، کودکان و نوجوانان برپا می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه گفتمان فرهنگی در شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه بعنوان یک رویداد فرهنگی باعث دسترسی عموم مردم به ویژه علاقمندان به حوزه کتاب می شودو همچنین ضمن توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم  بیش از گذشته نمود پیدا می کند.

حسینی افزود: این نمایشگاه از یکم لغایت ۲۵ اسفند ماه توسط  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انتشارات داریوش ، در دو کتابخانه عمومی این شهرستان آغاز به کار خواهد کرد و علاقمندان می توانند کتب مورد نیاز خود را با تخفیف ۵۰ درصد از این نمایشگاه تهیه کنند. ساعات بازدید این نمایشگاه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۲  در محل کتابخانه مرکزی واقع در پارک فردوس(پتروشیمی) و کتابخانه عمومی آیت الله سعیدی ،خیابان ۲۲ بهمن پشت بانک ملت می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد :با توجه به اهمیت و جایگاه کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی ، خواستار حمایت مسوولین در برپایی نمایشگاه های کتاب به مناسبت های مختلف شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.