یادداشت؛ منصور قمر یک دوست برای همه شهروندان بود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: منصور قمر یک دوست برای همه شهروندان بود؛ یادداشت وارده:

 ۴ سال پیش که “قمر” به عنوان فرماندار شهرستان بندرماهشهر انتخاب شد؛ شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که شب پیش از رفتنش اینگونه شهروندان این شهر دلتنگش شوند.

به یاد دارم صحبت های یکی از شهروندان را که می‌گفت فرماندار را دیدم که دست بر شانه یک شهروند ناشناس گذاشته بود و در مراسم تشییع شهدای گمنام هم به فکر حل مشکلات بود.

و یا شهروندان دیگر که فرماندار را دوست خود می‌دانستند و به راستی به این باور رسیده بودند که ولی نعمتانند و مسئولین خدمتگزار آنان.

 به خوبی خاطر داریم که چگونه قمر در موکب قمر بنی هاشم همه‌ی القاب دکتر و مهندس و فرماندار و مسئول را محو خدمت کرد و برای زائران چای می‌ریخت و غذای نذری می‌کشید.

 به خوبی در ذهن داریم که چگونه فرماندار را از دانش آموزان و دانشجویان و معلمین و ورزشکاران و کارگران و بازنشستگان و نیازمندان و… “قمر” می‌دانستند و به سادگی حرفشان را به او می‌گفتند‌.

 عملکرد و کارنامه را همه می‌دانند؛ اما تنها توان اجرائی و عملکردی و تجربه فرماندار نبود که او را “قمر” مردم بندرماهشهر و بندرامام و چمران و شهرک طالقانی و رجائی و مدنی و روستاها و … کرده بود؛ بلکه منش و مرام و افتادگی و دلسوزی او بود که اینگونه دل ۳۰۰ هزار نفر را تنگ خود کرده است.
شهروند بندرماهشهری
۲ دیماه ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.