انتقاد شدید رییس هیات شطرنج بندرماهشهر از امور ورزش پتروشیمی بندرامام

رئیس هیات شطرنج ماهشهر از عدم همکاری پتروشیمی بندرامام در برگزاری یادواره مرحومه شولی خبر داد.
رضا سیستان گفت: هیات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر در نظر داشت به پاس دو دهه زحمات ارزشمند زنده یاد سهیلا شولی اولین دوره یادواره مرحومه را که از مربیان، داوران و هنرمندان فقید و با اخلاق شهرستان و استان بود را به درخواست جامعه شطرنج در مجتمع اندیشه شهرک بعثت به مدت نیم روز برگزار نماید.
وی گفت: علیرغم مذاکرات شفاهی و مکتوب متاسفانه امور ورزش پتروشیمی بندر امام(ره) هیچگونه همکاری را با این هیات نداشت.
رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرماهشهر در پایان تاکید کرد: در برگزاری این یادواره بنا بود کلیه هزینه ها، جوایز، داوری، پذیرایی و تجهیزات مسابقه بر عهده هیات شطرنج باشد و فقط مکان مذکور از طرف هیات درخواست شده بود که متاسفانه مورد تایید آن امور قرار نگرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • ضمن سلام و درود خدمت همه ی شما سروران و قبولی طاعات و عبادت در این شب های قدر ماه مبارک رمضان. از رئیس محترم هیات شطرنج بندر ماهشهر جناب آقای سیستان که همواره در شکوفایی استعدادهای هنری و فکری ما عزیزان با برپایی و برگزاری مسابقات شطرنج،تلاش مستمر دارند خواهشمندیم به پاس قدردانی از زحمات خواهر عزیز و گرامیمان (سرکار خانم شولی)، مسابقه ای در خانه هیات شطرنج ماهشهر منعقد گرداند. مطمئن هستیم که با استقبال پرشور عزیزان در جامعه هنری این رشته ورزشی شطرنج همراه خواهد شد!