خوزستان مهد بسکتبال/ سومین تیم در آستانه لیگ برتر/ حضور ماهشهریها با دو تیم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: یک اسپانسر جنوبی در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال درخواست حضور در لیگ را داده که تاکنون فدراسیون با این کار مخالفت کرده است.

حالی که مسابقات لیگ برتر بسکتبال قرعه کشی و برنامه ریزی شده است و از روز پنجشنبه ششم آبان آغاز می‌شود، یک تیم از ماهشهر به دنبال حضور در لیگ است و گفته می‌شود اسپانسری به میان آمده که قصد دارد هزینه دو میلیاردی انجام دهد.

مسئولان ماهشهر و نماینده این شهر در مجلس رایزنی‌ها را انجام داده که نماینده دیگری از خوزستان علاوه بر پتروشیمی و نفت آبادان در لیگ حضور داشته باشد، اما در این میان فدراسیون اعلام کرده مسابقات قرعه کشی شده و نمی‌توان برنامه‌ها را تغییر داد.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون هم با توجه به اینکه در خارج از کشور به سر می‌برد، هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است و از سوی دیگر حدود ۱۰ بازیکنی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند، به دلیل اینکه توسط تیمی جذب نشده‌اند، بیرون مانده‌اند و مشخص نیست تکلیف آنها چگونه خواهد بود.

این در حالی است که برخی از تیم‌ها هم هنوز اسپانسر قدرتمندی ندارند و بحث‌های زیادی در گوشه و کنار می‌شود که شاید داستان فصل گذشته که در مورد کناره‌گیری آینده سازان در اواسط فصل افتاد، بار دیگر رقم بخورد.

به گزارش فارس، در چند فصل گذشته برخی تیم‌ها مانند، نفت تهران، پمینا و آینده سازان اصفهان یکی دو روز مانده تا آغاز لیگ حضورشان قطعی شد و باید دید برای این فصل چه اتفاقی می‌افتد./ فارس

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.