حضور پتروشیمی در مسابقات بین المللی چین/ یاوری: دو بازیکن آمریکایی به خدمت گرفتیم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: تیم پتروشیمی بندرامام برای حضور قدرتمند در جام باشگاه آسیا، پیش از آغاز این رقابت‌ها در تورنمنت چهارجانبه چین شرکت می‌کند.

شاپور یاوری از عزیمت تیم بسکتبال این باشگاه به رقابت‌های چهار جانبه در کشور چین پیش از آغاز جام باشگا‌های آسیا خبر داد و اظهار کرد: پتروشیمی بندرامام به عنوان نماینده ایران و قهرمان باشگاه‌های غرب آسیا، در مسابقات جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا که از ۱۷ مهرماه در چین برگزار خواهد شد شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، یک تورنمت چهارجانبه پیش از آغاز این رقابت‌های مهم در این کشور برگزار می‌شود که با بررسی‌های صورت گرفته، این فرصت را برای هماهنگی بیشتر تیم و بازیکنان ملی‌پوشی که در تمرینات تیم حضور نداشتند مغتنم شمرده و قصد حضور در این تورنمنت را داریم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام تصریح کرد: تایوان دیر تایوان، گوانگ سونگ چین، گویانگ کره‌جنوبی و پتروشیمی بندرامام چهار تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

یاوری عنوان کرد: این رقابت‌ها از دهم مهرماه آغاز شده و تا پانزدهم ادامه خواهد داشت، مجموعه پتروشمی بندرامام نیز پنجشنبه ۹ مهر ماه برای حضور در این رقابت‌ها کشور را به مقصد چین ترک خواهد کرد.

وی در خصوص ادامه روند یارگیری این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا و سوپر لیگ بسکتبال ایران خاطرنشان کرد: پس از دو بازیکن امریکایی که به پتروشیمی بندرامام ملحق شدند، بازیکن دیگری به خدمت نگرفته‌ایم.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا از هفدهم مهرماه در کشور چین آغاز خواهد شد و روز ۲۵ مهر نیز به کار خود پایان خواهد داد، پتروشیمی بندرامام تنها نماینده غرب آسیا در این رقابت‌ها خواهد بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.