ورود بازرس ویژه رئیس جمهور به بندرماهشهر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: بازرس ویژه ریاست جمهوری برای بازرسی و رسیدگی به مسائل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی روز دوشنبه از این منطقه بازدید کرد.

سیدعلیرضا آوایی روز دوشنبه به همراه معاون سیاسی استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان بندرماهشهر، جمعی از مسئولان کشوری و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ماهشهر از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر دیدن کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در سالن اجتماعات تالار آفرینش گزارشی از رون فعالیت این منطقه به حاضران ارائه کرد.
سید امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر در این نشست با ارائه گزارشی از روند فعالیت مجتمع های پتروشیمی و شرایط و ویژگی های آن، به تبیین برنامه توسعه این منطقه پرداخته و از حوادث اخیر این منطقه به ویژه آتش سوزی های سال جاری گزارشی ارائه کرد.
در ادامه این نشست، فیلمی از ابتدا تا انتهای حادثه پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی به نمایش درآمد.
پس از این نشست، بازرس ویژه ریاست جمهوری به همراه هیات همراه از ز شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا و بندرامام خمینی بازدید کرده و عازم منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی شدند.
به گزارش ایرنا منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی بندر ماهشهر شامل مجتمع های پتروشیمی و صنایع شیمیایی در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.
یکی از واحدهای مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی شهرستان بندر ماهشهر عصر چهارشنبه ۱۶ تیرماه سال جاری دچار آتش سوزی شد و پس از حدود چهار روز خاموش شد.
برجی که در محل آتش سوزی در این پتروشیمی واقع شده است، بلندترین برج پتروشیمی های ایران بوده که سال ۷۸ به وسیله ی شرکت توسعه شبکه های صنعتی ایران و با استفاده از جرثقیل ۱۲۰۰ تنی نصب شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.