مدیرکل آموزش و پرورش: ماهشهر در روستاهای هندیجان مدرسه خواهد ساخت

عصر جنوب-  مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان از احداث یک باب مدرسه در یکی از روستاهای هندیجان با مسئولیت فرماندار ماهشهر خبر داد.

به گزارش مهر محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز شنبه در چهارمین نشست از سلسله جلسات بررسی مشکلات آموزش وپرورش خوزستان که با حضور استاندار خوزستان، مدیر آموزش وپرورش عشایر، مدیر آموزش وپرورش هندیجان و فرماندار هندیجان برگزار شد، ضمن قدردانی از توجه و اهتمام ویژه استاندار به مشکلات آموزش وپرورش اظهار کرد: در جلسات گذشته مصوبات بسیار خوبی برای رفع مشکلات مناطق مختلف داشتیم و امید و نشاط تازه ای به مجموعه آموزش وپرورش تزریق شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه نیز تصمیم بر آن شد که هزینه احداث یک باب مدرسه دو کلاسه در یکی از روستاهای هندیجان از محل اعتبارات شورای راهبردی با مسئولیت فرماندار ماهشهر تامین شود.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان افزود: همچنین، سرویس های بهداشتی مدارس هندیجان از محل اعتبارات فرمانداری تعمیر و بازسازی شوند.

تقی زاده گفت:  در راستای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر نیز محوطه سازی، دیوارسازی، شاداب سازی، رنگ آمیزی و تهیه وسایل ورزشی حیاط مدارس نیز با همکاری فرمانداری هندیجان انجام می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.