مسابقات شطرنج جام پاسداشت مقام آتش نشانان قهرمان در بندر ماهشهر برگزار شد + جزئیات و تصاویر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: از سری مسابقات جشنواره ورزشی پاسداشت مقام آتش نشانان قهرمان، مسابقه شطرنج اوپن ریتد بلیتس با حضور شطرنج بازانی از استان خوزستان و بوشهر در خانه شطرنج بندرماهشهر و به میزبانی کمیته نهادها و سازمانهای هیات ورزشهای همگانی برگزار شد.

در این مراسم کامران رئیس قنواتی عضو شورای اسلامی شهر بندرماهشهر اظهار داشت:  همه روزهای سال روز آتش نشان است و باید هرروز این مقام را پاس بداریم، چراکه این آتشنشانان هستند که در هر زمان و مکان، فداکارانه به خط مقدم آتش می زنند. وی افزود: در خصوص ورزش های همگانی به دنبال توسعه زیرساخت ها هستیم.

اسماعیل طرفی مشاور فرماندار شهرستان بندرماهشهر و رئیس کمیته نهادها و سازمانها گفت: باید با توسعه زیرساخت ورزش های همگانی تلاش کنیم ورزش را به میان مردم ببریم و قطعا هرچه بیشتر شهروندان به سمت ورزش بروند، جامعه سالم تر، با نشاط تر و پویا تر خواهد بود.

اسماعیل طرفی

وحید کاظمی نژاد رئیس هیات ورزش های همگانی تصریح کرد: ضمن تشکر از هیات شطرنج و کمیته نهادها و سازمانها، باید اذعان داشت که هیات شطرنج یکی از پرکارترین و شاخص ترین هیات های استان خوزستان بوده و این تلاش ها جای تقدیر دارد.

رضا سیستان رئیس هیات شطرنج و دبیر کمیته نهادها و سازمانها تاکید کرد: در سطح پایه جزو شهرستان های برتر هستیم و در ادامه نیز به دنبال همگانی کردن شطرنج در بندر ماهشهر خواهیم بود.

همچنین؛ در پایان مراسم از آتش نشان قهرمان “جهاد عباس زاده” به نمایندگی از آتش نشانان بندرماهشهر و به پاس فداکاری های این قشر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

photo_2016-08-06_14-20-45

به گزارش روابط عمومی هیات شطرنج بندرماهشهر؛ در این مسابقات نتایج زیر حاصل شد:
●  بخش آزاد
مقام اول: علیرضا نیکپور از آبادان با ۸ امتیاز
مقام دوم: سعید بن رشید از آبادان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی بهتر
مقام سوم: عبدالله الهی فر از آبادان با ۷ امتیاز
مقام چهارم: محسن محمدی از استان بوشهربا ۷ امتیاز
مقام پنجم: آرمان جهانبخشی از اهواز با ۶ امتیاز و پوئن شکنی بهتر

● بخش بانوان
مقام اول: راشین سیستان از ماهشهر با ۴/۵ امتیاز
مقام دوم: فاطمه فرهادوند از ماهشهر با ۴امتیاز و پوئن شکنی بهتر
مقام سوم: یرسی شمس با ۴ امتیاز از ماهشهر

photo_2016-08-06_14-20-35

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.