با کیفیت ترین و معتبرترین مسابقات فوتسال جام رمضان کشور در ماهشهر به پایان رسید+گزارش و تصاویر

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان بندر ماهشهر با حضور ۳۲ تیم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر این مسابقات به همت هیئت فوتبال ماهشهر و کمیته فوتسال ماهشهر از روز اول ماه مبارک رمضان با شرکت ۳۲تیم در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار شد که در پایان یک ماراتن سخت و نفس گیر و بعد از انجام ۶۲ بازی دو تیم پیتزا بلنسی و دبی کالا به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند .
در دیدار جذاب فینال تیم فوتسال پیتزا بلنسی ابتدا در دقیقه ۲ روی یک ضربه ایستگاهی توسط  بهزاد خلیلی بازیکن خوش آتیه خود دروازه تیم دبی کالا را باز کرد در ادامه این مسابقه و سه دقیقه بعد میلاد قاسمی دروازه دبی کالا را گشود تا پیتزا بلنسی برای رسیدن به جام قهرمانی راهی هموارتر داشته باشد.

دبی-کالا-ماهشهر

در حالی که تیم دبی کالا برای جبران گلها جلو کشیده بود سجاد قنواتی روی یک ضربه استثنایی سومین گل زرد پوشان پیتزا بلنسی را به ثمر رساند در ادامه محمد صفری بازیکن با اخلاق و دوست داشتنی فوتسال کشور روی یک حرکت زیبا اولین گل دبی کالا را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۱ در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم بهزاد خلیلی ستاره میدان دو بار دیگر دروازه دبی کالا را گشود تا این بازی با حساب ۵ بر ۳ به پایان بپذیرد و پیتزا بلنسی عنوان قهرمانی فوتسال جام رمضان شهرستان بندر ماهشهر را از آن خود کند.

قهرمان-فوتسال-ماهشهر

 

*بهزاد خلیلی از تیم پیتزا بلنسی عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.
**رضا قنواتی از تیم پیتزا بلنسی با۹ گل زده عنوان آقای گلی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
***امید عسکراوی از تیم شاهین به عنوان برترین بازیکن فنی این مسابقات انتخاب شد.

بهزاد-خلیلی

**** حضور بازیکنان اهوازی حال و هوای خاصی به این دوره از مسابقات داده بود.

***** استقبال و همکاری تماشاگران در طول مسابقات بسیار عالی و قابل تقدیر بود.

*****مسئولان هیات فوتبال خوزستان جام رمضان ماهشهر را در کشور بی نظیر توصیف کردند.

*****شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ماهشهر ، مشاور فرماندار ، رئیس هیات ورزش های همگانی ماهشهر ،دبیر و  اعضای هیات فوتبال خوزستان و ماهشهر ، پیشکسوتان ، اصحاب رسانه این مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند.

اسماعیل طرفیphoto_2016-07-01_13-48-41

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.