جناب خان میهمان جشنواره پتروشیمی بندرامام در ماهشهر

عصر جنوب- یاسر شعبانی: جشنواره تابستانه تفریحی پتروشیمی بندرامام در مجموعه فرهنگی ورزشی اندیشه شهرک بعثت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار عصرجنوب جشنواره تابستانه فرهنگی، ورزشی و تفریحی پتروشیمی بندرامام به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)در ایام ماه مبارک رمضان در حال برگزاری می باشد.
رئیس خدمات اجتماعی پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: این جشنواره به همت مدیرعامل پتروشیمی بندرامام مهندس امیری و همکاری رئیس روابط عمومی پتروشیمی بندرامام شاپور یاوری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)در ایام پرفیض و برکت رمضان و برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و دوری از فضای مخرب مجازی از شب سوم رمضان تا  پانزدهم رمضان هر شب ازساعت۲۱:۳۰لغایت۲:۰۰بامداد در مجموعه فرهنگی ورزشی اندیشه شهرک بعثت بدون دریافت هیچ هزینه ای و جهت استفاده عموم مردم در حال برگزاری می باشد.
سید لطفعلی پادام در ادامه افزود: در این جشنواره برنامه های متنوع کودک و نوجوان،نقاشی چهره و منظره ،قرآن بخوان و جایزه بگیر،سفال گری اجرا می گردد.

وی اظهار داشت: کارهای هنری مربیان بومی در این جشنواره استقبال گسترده ای را در بر داشته و از این رو اعلام می داریم هر گونه ایده و یا برنامه ای که در راستای کمک به فرهنگ اسلامی و ایرانی باشد را با آغوش باز میپذیریم.

وی در ادامه افزود: ضمن دعوت از احاد مردم در سفره خانه سنتی به صورت رایگان در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و اختتامیه این جشنواره از جناب خان جهت اجرای برنامه پایانی دعوت بعمل آمده است.
رئیس خدمات اجتماعی از همراهان بزرگوار به ویژه مدیرعامل محترم پتروشیمی بندرامام، مدیر روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ،مدیرعامل شرکت خوارزمی .مدیرمحترم خدمات شرکت خوارزمی ،رئیس مجموعه فرهنگی ورزش اندیشه و کلیه پرسنل حراست و خدمات اجتماعی مراتب سپاس وقدر دانی را ابراز داشته اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.