فرماندار: قطار ماهشهر ـ مشهد از ۹ اردیبهشت راه‌اندازی می‌شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از راه‌اندازی قطار ماهشهر ـ مشهد از نهم اردیبهشت امسال خبر داد.

منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه‌ صورت گرفته و جلساتی که با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی و معاونت مسافرتی وی برگزار شد، بالاخره مجوز راه‌اندازی قطار ماهشهر به مشهد و بالعکس صادر شد.

وی ادامه داد: این قطار از نهم اردیبهشت ماه از مقصد ماهشهر به مشهد کار خود را آغاز خواهد کرد و پیش‌فروش بلیت‌های آن نیز در سایت رجا آغاز شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: افتتاح رسمی ایستگاه راه‌آهن و قطار ماهشهر به مشهد نیز ۱۶ اردیبهشت با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد و تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد به صورت رایگان با این قطار به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

قمر با بیان اینکه ساختمان و خطوط ریلی راه‌آهن ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال ساخته شده، گفت: بخشی از اعتبارات این طرح از محل اعتبارات راه‌آهن و بخش دیگر با مشارکت شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی تأمین شده است.

وی در پایان یادآور شد: قطار ماهشهر ـ مشهد روز‌های پنج‌شنبه از ایستگاه ماهشهر حرکت خواهد کرد و روزهای سه‌شنبه نیز برگشت این قطار به ماهشهر خواهد بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.