امام جمعه هندیجان: واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر باعث زیان مردم محروم منطقه می‌شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: امام جمعه هندیجان گفت: با واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی مردم این منطقه بیشترین زیان را خواهند دید.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: جا دارد وزیر نفت به‌جای واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی کمی بیشتر به فکر تجهیز کردن آن برای استفاده قشر محروم منطقه باشد.

وی افزود: با واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی بیشترین زیان را مردم محروم و مستضعف شهرستان‌های ماهشهر، بندرامام خمینی، هندیجان و امیدیه خواهند دید.

امام جمعه هندیجان در ادامه تصریح کرد: تنها دلخوشی مردم شهرستان‌های ماهشهر و اطراف به این بیمارستان دولتی است، بنده به‌عنوان امام جمعه و تمامی مردم منطقه از وزیر نفت و کلیه دست‌اندرکاران وزارت انتظار لغو دستور مذکور و ادامه کار بیمارستان را داریم.

شمیل‌پور با بیان اینکه از زمان اعلام این خبر تاکنون مردم شهرستان به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کنند و از این‌کار وزارت نفت اظهار نارضایتی و گلایه دارند؛ خاطرنشان کرد: ما ضمن طرفداری از خواسته به‌حق مردم محروم منطقه، مخالفت خودم را با این‌کار وزارت نفت اعلام می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در زمانی که کشور تحریم بود، بیمارستان مذکور به‌خوبی به‌کار خود ادامه داد، حالا چه دلیلی دارد با وجود شعار پس از برجام دولت چه معنا دارد که مردم را از یک نعمت محروم شوند و به آنها فشار وارد شود.

 عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.