گردشگری در بندرماهشهر از زبان فرماندار؛ از بزرگترین و مجهزترین پارک استان تا گشت و تفریح های دریایی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر در دومین شب از بازدید از مراکز رفاهی و گردشگری شهرستان در سال ۹۵، خدمات ارائه شده در ایام نوروز این شهرستان را تشریح کرد.
دکتر قمر، دوشنبه شب در بازدید از مراکز رفاهی و گردشگری شهرستان بندر ماهشهر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز و آرزوی سالی پر از برکت و موفقیت برای شهروندان مهمان نواز و خونگرم ماهشهری به خبرنگار عصر جنوب گفت: خدمات ارائه شده و تعداد گردشگران در بندرماهشهر نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال، برای دومین سال با همکاری شهرداری بندرماهشهر و منطقه سوم دریایی، گشت دریایی در آبهای خلیج فارس را فعال کرده ایم که نسبت به سال گذشته با استقبال قابل توجهی از سوی گردشگران مواجه شده است.
وی ادامه داد: در سه روز گذشته بیش از ۱۵۰۰ نفر از گشت دریایی کشتی تفریحی فیروزه استقبال کرده اند.
عالی ترین نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه این بازدید گفت: با همکاری عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی، بزرگترین و مجهزترین پارک استان خوزستان از ماه ها پیش آماده استقبال از گردشگران و همشهریان شده است.
وی از جمله اقدامات صورت گرفته در پارک بزرگ ارم را تجهیز و احداث آلاچیق های جدید و فراهم شدن امکان ماهیگیری در دریاچه این پارک عنوان کرد.
قمر در ادامه به خبرنگار عصر جنوب گفت: همانند سال های گذشته دریاچه نمک ماهشهر نیز با امکانات تفریحی و آلاچیق های متعدد آماده پذیرایی از همشهریان و گردشگران در ایام  نوروز می باشد که از روز سوم فروردین جشنواره صنایع دستی و اقوام نیز در این مجتمع تفریحی فعال خواهد بود.
وی همچنین به برپایی جشنواره نوروزی با اجرای موسیقی محلی در پارک فردوس اشاره داشت و گفت تا پایان نوروز این جشنواره در پارک ۷ هکتاری ماهشهر برپا می باشد.
فرماندار قمر ادامه داد: یکی از جاذبه های جدید و قابل توجه منطقه، جزیره قمر می باشد که با همکاری شهرداری بندرماهشهر در حال احداث تعدادی آلاچیق سنتی هستیم.
فرماندار بندر ماهشهر با اشاره به جزیره قمر گفت: در این جزیره با هماهنگی محیط زیست و رعایت زیستگاه پرندگان در جزیره، امسال بیشتر با هدف شناساندن ظرفیت های گردشگری در سواحل و جزایر خلیج فارس در منطقه و با هدف جلب نظر مدیران استانی و کشوری جهت تدوین و تصویب طرح ملی گردشگری اقداماتی صورت گرفته است.
فرماندار بندر ماهشهر در ادامه به گشت صنعتگردی اشاره داشت و افزود: این گشت با همکاری شهرداری بندرماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی برگزار شده است و همه روزه پذیرای علاقه مندان به صنعت می باشد.
قمر در رابطه با گردشگری در شهر بندر امام خمینی گفت: در حال حاظر پارک ساحلی بندرامام که زیباترین پارک و ساحل استان خوزستان می باشد با ارائه خدمات و امکانات ویژه آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران عزیز در ایام نوروز می باشد.
فرماندار بندرماهشهر در پایان به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری چمران اشاره داشت و افزود: شهرداری چمران علاوه بر توجه کافی به پذیرایی  از میهمانان نوروزی، امسال در میدان بزرگ ورودی شهر اقدام به راه اندازی سفره هفت سین سمبلیک نموده که مورد استقبال مسافرین قرار گرفته است.
به گزارش عصر جنوب؛ در سال های گذشته و با حضور دکتر قمر در شهرستان بندرماهشهر، اقدامات بسیاری در زمینه گردشگری شهرستان صورت گرفته است و از سال گذشته، بندرماهشهر برای نخستین بار گشت دریایی را فعال کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • بسمه تعالی جای شکر هست که مدیرانی مانند دکتر هستند که بتواند استعدادهای شهرستان را شکوفا کنند و برخی یا بلکه بسیاری از توانهای اقتصادی و فرهنگی و گردشگری _تفریحی شهرستان را مهیا و در اختیار عامه مردم شریف تقدیم کنند
  • بسمه تعالی جای شکر هست که مدیرانی مانند دکتر هستند که بتواند استعدادهای شهرستان را شکوفا کنند و برخی یا بلکه بسیاری از توانهای اقتصادی و فرهنگی و گردشگری _تفریحی شهرستان را مهیا و در اختیار عامه مردم شریف تقدیم کنند عبدالرضا نصاری ۰۹۱۶۹۵۱۱۴۰۳