انصراف دو کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دو نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی از ادامه حضور در این انتخابات اعلام انصراف کردند.

محمد بزرگ‌مهر و احسان گنجی دو نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی انصراف دادند.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر با تأیید این خبر اظهار کرد: صبح امروز دو کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به طور رسمی انصراف خود را از حضور در این انتخابات اعلام کردند.

سالم عبادی یادآور شد: ۲۱ نفر برای این انتخابات تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف این دو نامزد جمع کاندیداهای این حوزه انتخابیه به ۱۹ نفر کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است، گفت: بدون شک مردم همیشه در صحنه و آگاه این حوزه انتخابیه همچون دوره‌های قبل با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد و حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان یادآور شد: افزون بر ۱۶۲ هزار نفر در شهرستان بندر ماهشهر واجد شرایط رأی دادن هستند و ۲۳۹ شعبه در مرکز حوزه انتخابیه در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روند اخذ رأی در این شهرستان را برعهده خواهند داشت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.