مراسم بزرگ جشن تکلیف ۲۰۰۰ نفری در بندرماهشهر برگزار شد/ دکتر عبادی: تلاش خواهیم کرد تا انسانی باورمند به قانون مدنی پرورش یابد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مراسم بزرگ جشن تکلیف ۲۰۰۰نفری دانش آموزان بندر ماهشهر با حضور مسئولین شهرستان و استان خوزستان در مصلی بزرگ بندر ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم؛ حضرت حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه محترم بندرماهشهر طی بیاناتی کوتاه ، ضمن تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) دختران امروز را مادران پاک وشایسته آینده ایران اسلامی عنوان نمود.

در ادامه دکتر عبدالواحد عبادی ریس آموزش و پرورش بندر ماهشهر با تبریک فرارسیدن ولادت بافضیلت حضرت زینب (س) گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا ورود دانش آموزان دختر به این مراسم دینی و انجام مراسم عبادی را جشن بگیریم.

۳۵f9c0b9-af33-4a8c-917b-186afe515348_20160214_161208

عبادی در ادامه این مراسم به رسالت آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: آموزش و پرورش در راستای رسالت آموزشی و تربیتی خود معتقد است که نماز به عنوان ستون دین اگر برافراشته شود؛ در خیمه دانش آموزان ما در همین دوره نوجوانی، ارزش های دینی و اعتقادی برایشان درونی می شود و با درونی شدن ارزشهای دینی و اعتقادی شخصیت انسانی و فضایل انسانی بر محوریت دین هم پرورش و تکامل می یابد.

ریس آموزش و پرورش بندر ماهشهر در ادامه اظهار داشت: البته ما در کنار آموزش مسائل دینی، اعتقادی و مذهبی باورمندیم باید زمینه های رشد شخصیت کودکان و نوجوانانمان در همه ابعاد وجودی انسانی پرورش یابد.

دکتر عبادی در پایان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا انسانی باورمند به حقوق دیگران، انسانی باورمند به شخصیت دیگران، انسانی باورمند به حرمت انسان های دیگر به مانند خود، انسانی باورمند به نظریات و آراء و احترام به نظرات دیگران و انسانی باورمند به قانون مدنی، که همان ویژگی های انسانی تکامل یافته بر باورهای دینی و اعتقادی با ویژگی های مشخص و معین است پرورش یابد.

وی در پایان گفت: مجموعه آموزش و پرورش بندر ماهشهر در این راه با تمام امکانات و نیروهای انسانی خود گام بر خواهد داشت.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با آمدن اقای دکتر عبادی روح تازه ای به کالبد اموزش و پرورش دمیده شد
  • قاسمی .کار بسیار بزرگ وارزشمندی بود که توسط آموزش وپرورش انجام گرفت
  • کار بزرگ وارزشمندی با مدیریت عالی آموزش پرورش انجام گرفت قاسمی