۱۸ متهم مرتبط با تیراندازی‌های اخیر ماهشهر دستگیر شدند/ علت تیراندازی: اختلافات شخصی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون فرماندار ماهشهر از دستگیری ۱۸ متهم مرتبط با تیراندازی‌های اخیر در این شهرستان خبر داد.

سالم عبادی اظهار داشت: حادثه اخیر تیراندازی در ماهشهر و کشته شدن یکی از شهروندان حادثه‌ای بسیار تأسف‌بار و حرکتی بسیار مذموم بوده است که باید جدا از منظر امنیتی و انتظامی از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این حادثه از حیث امنیتی و انتظامی و قضایی و با هماهنگی بسیار خوبی که بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد در حال بررسی دقیق است.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: هرچند ظرف سه روز گذشته فرماندار به‌عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان به‌منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در تهران حضور داشت اما بنا به حساسیت موضوع، هماهنگی و پیگیری‌های لازم از طریق دادستان و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط صورت گرفت.

عبادی افزود: بر این اساس دادستان شهرستان بندر ماهشهر به‌طور خاص دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی صادر کرده که خوشبختانه ظرف دو شب گذشته مجموعاً ۱۸ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات جدی برای برخورد با برهم‌زنندگان نظم و آسایش شهروندان در دستور کار قرار دارد و نتایج بسیار خوبی نیز در این رابطه به‌دست آمده و به‌لطف خداوند متعال شاهد برچیده شدن این‌گونه شرارت‌ها در سطح شهرستان بندر ماهشهر خواهیم بود.

به گزارش عصر جنوب؛ پیش تر فرمانده انتظامی بندر ماهشهر نیز گفته بود: علت تیراندازی اخیر در این شهرستان اختلافات شخصی و خانوادگی بوده است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.