فرماندار بندرماهشهر: با متخلفین فضای مجازی به شدت برخورد می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندرماهشهر از تشکیل کمیته ویژه بررسی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد.

نخستین جلسه ستاد مبارزه با متخلفین انتخاباتی (کاندیدا و فعالین انتخاباتی) با حضور رئیس دادگستری، فرماندار، رئیس اداره اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی و ریس هیات نظارت شورای نگهبان شهرستان بندرماهشهر تشکیل گردید.

به گزارش عصر جنوب؛ در این جلسه همه اعضاء به اتفاق نظر به برخورد قاطع با متخلفین شبکه های مجازی تاکید داشتند.

فرماندار بندرماهشهر در این باره اظهار داشت: با توجه به تدوین قانون برخورد قاطع با متخلفین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، استفاده کنندگان از آن اعم از فردی و یا با تشکیل گروه، اگر با تخریب، اهانت و نشر اکاذیب و یا انتشار هر مطلب خلاف قانون، اخلاق و شرع موجب ناآرامی و اخلال در فضای انتخاباتی بشوند، با متخلفین  بطور جدی برخورد خواهد شد.

منصور قمر با تاکید بر رصد فضای مجازی افزود؛ خصوصا به تشکیل دهندگان گروه یادآور می شود که در صورت بروز تخلف، آنان نیز می بایست پاسخگوی اعمال خلاف خود باشند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: اخیرا قانون برخورد با متخلفین شبکه مجازی تدوین شده است و تا پایان انتخابات هر دو هفته یکبار اعمال خلاف افراد متخلف رصد شده و در ستاد مبارزه با تخلفات انتخاباتی مطرح و برخورد خواهد شد.

دکتر قمر در پایان گفت: این کمیته با برنامه ریزی دقیق و برگزاری جلسات و ارائه راهکارهای مناسب در این راستا تلاش می کند تا زمینه برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در سطح شهرستان را فراهم نماید.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.