«دیوار مهربانی» به بندر ماهشهر رسید + گزارش تصویری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به همت سازمان‌های مردم‌نهاد بندر ماهشهر دیوار مهربانی در دو نقطه از این شهرستان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، عصر امروز «دیوار مهربانی» که توسط جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد بندر ماهشهر برنامه‌ریزی شده بود، با حضور جمعی از مسئولان محلی در دو نقطه از این شهرستان برپا شد.

مشاور فرماندار بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در این آئین اظهار کرد: «دیوار مهربانی» یکی از نمادهای انسانیت و نوع‌دوستی است که امروز هم‌زمان با آغاز فصل سرما در بندر ماهشهر توسط سازمان‌های مردم نهاد اجرایی شد.

photo_2016-01-02_07-05-39

اسماعیل طرفی افزود: مردمی بودن، مشارکت و سرعت انتشار «دیوار مهربانی» در کشور، ریشه در فرهنگ و سنت ما ایرانیان دارد.

مشاور فرماندار بندر ماهشهر در ادامه گفت: این طرح فرهنگ مهربانی، یاری و همدلی و روحیه نوع‌دوستی در بین شهروندان را می‌رساند و  در راستای حل مشکلات به دست مردم گام بر می‌دارد، چراکه مشکلات امروز در جامعه تنها با مشارکت و همدلی مردم حل می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم بندر ماهشهر برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه گفت: در طرح دیوار مهربانی مردم لباس‌، کفش و وسایلی که نیاز ندارند را بر روی لباس آویز، جاکفشی و محل‌های تعبیه شده بر روی دیوار قرار می‌دهند تا هر کس نیاز دارد استفاده کند و این کمک‌ها به دست صاحبان واقعی برسد.

photo_2016-01-02_07-06-42

به گزارش خبرگزاری فارس، دیوار مهربانی با شعار «اگر نیاز نداری بگذار، نیاز داری بردار» در دو نقطه شهر به آدرس ماهشهر مرکزی، جنب سینما دریا و ناحیه صنعتی، دیوار ورزشگاه شهید شیرعلی‌نژاد، مقابل پارک درمانگاه در انتظار مردم نوع‌دوست ماهشهری است.

photo_2016-01-02_07-05-52

اسماعیل طرفی

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.